Σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από αβεβαιότητα, η Hyundai βελτίωσε τη θέση της σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η εταιρεία κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια του κλάδου με ισχυρά αποτελέσματα πωλήσεων. Στην Ευρώπη διέθεσε 518.566 οχήματα, που αντιστοιχούν σε αύξηση 0,5% σε σχέση με το 2021 κατακτώντας, παράλληλα, μερίδιο αγοράς ρεκόρ 4,6% στην Ευρώπη.
Οι πωλήσεις της Hyundai το 2022 σε παγκόσμιο επίπεδο ανήλθαν συνολικά σε 3,94 εκατομμύρια οχήματα, αυξημένες κατά 1,4% από έτος σε έτος. Οδηγούμενη από τη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 19% στις πωλήσεις οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων. Ωστόσο, τα μερίδια αγοράς συνέχισαν να αυξάνονται με επιδόσεις ρεκόρ σε Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο, που θεωρούνται οι μεγαλύτερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Υπόθεση φρεγάτες – Γιάννος Παπαντωνίου: Ασκήθηκε αναίρεση για την απαλλακτική απόφαση
- Bloomberg: Η ΕΕ θα επιβάλει δασμούς σε αμερικανικά προϊόντα αξίας 100 δισ. ευρώ αν «δεν τα βρει» με τον Τραμπ
- ΕΣΠΕΝ: Οι προτάσεις που κατέθεσε στην ΡΑΑΕΥ για την αγορά προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας
- Ferrari: Αύξηση 17% στα καθαρά κέρδη με 412 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο και 13% στα έσοδα
- ΟΠΕΚΑ: Εως 30/05 η αξιοποίηση των παροχών του ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ για τους δικαιούχους του 2024
- Συνεργασία Tetra Pak με τη ΜΙΝΕΡΒΑ για την αναβάθμιση των συσκευαστικών μηχανών
- Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά για απόφαση ΣτΕ: Η τεκμαρτή φορολόγηση εξοντώνει τις ατομικές επιχειρήσεις
- Moda Bagno: Νέοι CEOs οι Αλέξανδρος και Φίλιππος Βαρβέρης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις