Τροχιά ιστορικής ανάπτυξης ακολουθεί η AGROVIM S.A. καθώς σπουδαία βελτίωση σημείωσαν οι σημαντικότεροι χρηματοοικονομικοί δείκτες για το έτος 2020. Ο Κύκλος Εργασιών ανήλθε σε €48.6 εκατομμύρια (από €38.7 εκατομμύρια το 2019) σημειώνοντας αύξηση 26%, ενώ αύξηση 56% σημείωσαν και τα Κέρδη προ φόρων (EBITDA) (από €3,9 εκατομμύρια το 2019), τα οποία ανήλθαν σε €6,1 εκατομμύρια και αποτελούν πλέον τα υψηλότερα στην ιστορία της εταιρείας.
_x000D_
Στον τομέα των συνεργασιών, η AGROVIM ένωσε τις δυνάμεις της με παγκόσμιους κολοσσούς όπως Costco USA, Amazon UK, Tesco UK, και Aldi Germany, εξασφαλίζοντας έτσι περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αγορές. Τα εγχειρήματα αυτά έρχονται να εντείνουν ακόμη περισσότερο την εξαγωγική δραστηριότητα, τόσο της εταιρείας όσο και της εγχώριας παραγωγής γενικότερα.
_x000D_
Ιδιαίτερης αναφοράς χρήζει η ενίσχυση της ήδη πλούσιας ποικιλίας προϊόντων της εταιρείας με νέους κωδικούς, όπως η οργανική σειρά προϊόντων, η εποχιακή σειρά ξηρών σύκων, καθώς και το λανσάρισμα της νέας σειράς ελιών χαμηλής αλατότητας και της σειράς από πάστα ελιάς Μεσογειακών γεύσεων.
_x000D_
Παράλληλα, με γνώμονα το αειφόρο επιχειρείν, η AGROVIM προχώρησε στην κυκλοφορία νέας συσκευασίας ελιών σε σακουλάκια doybags από πλήρως ανακυκλώσιμα υλικά. Η επιτυχημένη πορεία των προϊόντων της, επιστεγάστηκε με την κατάκτηση 17 βραβείων σε διεθνές επίπεδο, από διακεκριμένους φορείς του εξωτερικού.
_x000D_
Ταυτόχρονα, η εταιρεία υλοποιεί προγράμματα επενδύσεων για την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της μονάδας τυποποίησης προϊόντων ελαιόλαδου και βρώσιμων ελιών, σημειώνοντας αξιόλογη πρόοδο ως προς τον εκσυγχρονισμό και την αυτοματοποίηση διαδικασιών παραγωγής, τη μείωση κόστους, αλλά και την ανάπτυξη καινοτόμων συσκευασιών.
_x000D_
Η AGROVIM ακολούθησε τροχιά εξωστρέφειας και στον τομέα του Marketing, με στρατηγική 360ο στην αγορά της Αυστρίας, αλλά και με την έναρξη ισχυρών συνεργασιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, με στόχο την ενίσχυση της προβολής & προώθησης των προϊόντων της.
_x000D_
Η κα Ευγενία Γυφτέα, CEO της εταιρείας, δήλωσε σχετικά:
_x000D_
«Παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας στην παγκόσμια προσφορά και ζήτηση, το επιχειρηματικό μοντέλο που υιοθετήσαμε αποδείχθηκε άκρως αποτελεσματικό. Στόχος είναι να επαναληφθούν οι επιδόσεις του 2020 και να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα λειτουργικής κερδοφορίας μέσω της αύξησης των πωλήσεων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας και της συστηματικής βελτίωσης της παραγωγικότητας. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλο το εξαίρετο Ανθρώπινο Δυναμικό μας για την συνεισφορά του στην επιτυχημένη πορεία της εταιρείας».
_x000D_
_x000D_
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Πέθανε ο πρώην πρωθυπουργός της Αλβανίας Φάτος Νάνο
- Η Λιθουανία έκλεισε τα σύνορα με Λευκορωσία – Μπλοκαρισμένες περίπου 2.000 νταλίκες
- Ευρωπαϊκές αγορές: Με απώλειες, υπό την επήρεια επιτοκίων ΕΚΤ και πληθωρισμού ευρωζώνης
- Μπλε Κέδρος: Στα 18,9 εκατ. ευρώ η πώληση της Φ Real Estate
- Ευλογιά αιγοπροβάτων: Κρούσματα σε 250 εκτροφές στην Κ. Μακεδονία – Θανατώθηκαν 57.000 ζώα
- Παρέμβαση Βαληνάκη: Η άρση 12 εμπάργκο προς την Τουρκία στις ζημίες της “Διακήρυξης Αθηνών”
- ΕΧΑΕ: Με ποσοστό 7,83% η Praude Asset Management και με 0,5% η Jefferies International
- Μοτοδυναμική: Αυξημένα 1,3% στα 10,8 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 9μηνο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








