Επικαιρότητα
Θετικός στον κορωνοϊό ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας (ΜΑΦ) στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» νοσηλεύεται ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, ο οποίος διακομίστηκε σήμερα Πέμπτη 19/11 στο νοσοκομείο με ήπια συμπτώματα κορωνοϊού, σύμφωνα με τις υποδείξεις των θεραπόντων ιατρών του.Ο 82χρονος Αρχιεπίσκοπος έχει εκδηλώσει ήπια συμπτώματα και είναι σε καλή κατάσταση, ενώ στο ίδιο νοσοκομείο νοσηλεύεται και ο Αρχιεπίσκοπος […]