Οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ
Ανανεωμένο και με νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης άνοιξε ξανά τις πόρτες του για επισκέπτες και πελάτες, το κατάστημα ΔΕΗ στην οδό Χρήστου Κατσάρη 4, στα Ιωάννινα. Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και διευρυμένο ωράριο, το νέο κατάστημα σχεδιάστηκε έχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο με στόχο να παρέχει μία μοναδική εμπειρία στη νέα, ψηφιακή εποχή.
Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ έχουν ξεπεράσει τα 20 με τον μετασχηματισμό του δικτύου να προχωρά δυναμικά, σε όλη την Ελλάδα. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.
Λειτουργώντας καθημερινά από τις 07:30 έως τις 20:00, καθώς και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ 24/7, τα ανασχεδιασμένα καταστήματα ΔΕΗ παρέχουν στους επισκέπτες εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:
Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
Τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν λογαριασμούς, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.
Νέες υπηρεσίες και προϊόντα
Οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ, επί παραδείγματι το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης. Ακόμη, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και να ενημερωθούν για νέα εργαλεία, όπως το e-SelfMetering, με το οποίο αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καταχωρίζοντας οι ίδιοι την πραγματική κατανάλωσή τους.
Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter για επιχειρήσεις, με σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης δωδεκάμηνης διάρκειας, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, χωρίς μηχανισμό διακύμανσης. Παράλληλα, όλοι οι επαγγελματίες απολαμβάνουν ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου που λειτουργεί αποκλειστικά για επιχειρήσεις, με εξειδικευμένους εκπροσώπους, ενώ ειδικά για το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter παρέχεται δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω VideoCall ή LiveChat, στον χρόνο που εξυπηρετεί κάθε πελάτη.
Επιπλέον, οικιακοί και εταιρικοί πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ή το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στον χώρο.
Τέλος, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για όλες τις ενεργειακές λύσεις ΔΕΗ σχετικά με φωτοβολταϊκά συστήματα και αντλίες θερμότητας, ενώ στον ειδικό χώρο τεχνολογίας βρίσκουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Σπάει κάθε φράγμα η καθαρή περιουσία του Έλον Μασκ – Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία
- Στην «ανηφόρα» το πετρέλαιο με τον Τραμπ να δηλώνει πως «βλέπει» πόλεμο με τη Βενεζουέλα
- Οι διαρθρωτικές αλλαγές που έφεραν οι ηλεκτρονικές πληρωμές στην ελληνική οικονομία
- Ο χρυσός έφερε στα «ταμεία», κέρδη άνω του 1% στην εβδομάδα
- Οι ΗΠΑ προχώρησαν σε δεύτερη κατάσχεση δεξαμενόπλοιου της Βενεζουέλας
- Γιατί η Λαγκάρντ «βλέπει» χαμηλότερες τιμές ενέργειας και αποκλιμάκωση πληθωρισμού
- «Φρένο» βάζει η Stellantis στις επενδύσεις της στην Ευρώπη
- Γενική συνέλευση αγροτών στη Νίκαια για τις επόμενες δράσεις τους στα Τέμπη
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








