Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το έτος 2022 με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 180.137,8 χιλιάδες σε σύγκριση με το 2021 που είχαν διακινηθεί 163.632,1 χιλιάδες τόνοι
Η Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοινώνει τα αποτελέσματα της έρευνας οδικών εμπορευματικών μεταφορών για τα έτη 2021 και 2022.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το έτος 2022 σε σχέση με το 2021, παρατηρείται αύξηση του βάρους των φορτίων /εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το έτος 2022 με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 180.137,8 χιλιάδες τόνους σημειώνοντας αύξηση 10,1% σε σύγκριση με το 2021 που είχαν διακινηθεί 163.632,1 χιλιάδες τόνοι.
Τα τονοχιλιόμετρα το 2022 ανήλθαν σε 5.543.290,2 χιλ., σημειώνοντας αύξηση 1,8% σε σχέση με το 2021 που είχαν ανέλθει σε 5.543.207,4 χιλ.
Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 109.992,7 χιλ. τόνους σημειώνοντας αύξηση 2,5% σε σύγκριση με το 2021 που είχαν διακινηθεί 107.360,0 χιλ τόνοι. Τα τονοχιλιόμετρα το 2022 ανήλθαν σε 15.647.852,4 χιλ. σημειώνοντας αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2021 που είχαν ανέλθει σε 15.524.717,5 χιλ.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) το έτος 2022 έναντι του έτους 2021 η μεγαλύτερη αύξηση 12,6% παρατηρείται στην κατηγορία «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» και ακολουθεί η κατηγορία «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας» κατά 5,6%.
Η μεγαλύτερη μείωση το έτος 2022 παρατηρείται στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες» κατά 22,3% σε σχέση με το 2021 και ακολουθεί η κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 11,5%.
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών, στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αττική και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Κεντρική Μακεδονία και η Στερεά Ελλάδα.
Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις εμπορευμάτων πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών, στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αττική και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Δυτική Μακεδονία και η Κεντρική Μακεδονία.
Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις εμπορευμάτων πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ζελένσκι: «Πολλά μπορούν να αποφασιστούν πριν την Πρωτοχρονιά»
- Κακοκαιρία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο δήμος Αγίου Δημητρίου
- Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν στις 31 Δεκεμβρίου – Τα πρόστιμα
- Τέιλορ Σουίφτ: Δώρισε 1 εκατ. δολάρια στον οργανισμό Feeding America
- Ροδόπη: Νεκρό 7χρονο αγόρι έπειτα από φωτιά στο σπίτι του
- Γραβιέρα Νάξου ΠΟΠ: Στην κορυφή του κόσμου, αλλά η παραγωγή μειώνεται όπως και οι εξαγωγές
- Ξεπέρασε τα 75 δολάρια το ασήμι – Νέο ρεκόρ και για τον χρυσό
- Αγρότες: Πραγματοποιούν νέα σύσκεψη για κλιμάκωση και πάνε για ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς στα μπλόκα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








