Τα LIdl άνοιξαν πόλεμο τιμών με συγκριτική διαφήμιση παρουσιάζοντας αποδείξεις με τιμές προϊόντων από τα άλλα δύο σούπερ μάρκετ
Τα σούπερ μάρκετ Lidl προχώρησαν προς το τέλος της προηγούμενης εβδομάδας σε επιθετική διαφήμιση κυκλοφορώντας προωθητικό μήνυμα που συνοδεύεται από αποδείξεις με προϊόντα και τιμές των σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης. Τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος δεν έκατσαν με σταυρωμένα τα χέρια. Αντέδρασαν και απάντησαν στα Lidl με δικό τους προωθητικό μήνυμα
Συγκεκριμένα τα Lidl βγήκαν με διαφήμιση προωθώντας το μήνυμα ότι είναι «το οικονομικότερο σούπερ μάρκετ με αποδείξεις». Και υποστηρίζουν ότι είναι «έως και 16,2% φθηνότερο σούπερ μάρκετ».
Το μήνυμα περιλαμβάνει συγκριτικές τιμές 14 προϊόντων σε τρία διαφορετικά σούπερ μάρκετ. Η λίστα που παρουσιάζει με τα προϊόντα είναι επεξεργασμένη από τα Lidl και δείχνει ότι το καλάθι των προϊόντων κοστίζει 39,17 ευρώ έναντι 44,38 ευρώ στο σούπερ μάρκετ Βασιλόπουλος και 46,75 ευρώ στον Σκλαβενίτη.
Οι αποδείξεις που παρουσιάζει είναι από το Lidl υπεραγορά Αγ. Νικολάου 52-54 Ιλιον, από το σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλο, κατάστημα Λ. Θηβών 504 και Ιδομενέως, Ιλιον και το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, κατάστημα Θηβών 272 και Φαρσάλων, Ιλιον.
Βέβαια, οι αποδείξεις που εμφανίζονται έχουν διαφορετικό σύνολο μεταξύ τους (σε σύγκριση με τον πίνακα που έχει κάποια επεξεργασία για τη σύγκριση των τιμών). Το άθροισμα των αποδείξεων είναι το εξής: LIdl 38,2 ευρώ, AB Βασιλόπουλος 34,93 ευρώ και Σκλαβενίτης 40,19 ευρώ.
Η αντίδραση της ΑΒ Βασιλόπουλος
Η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος αντέδρασε σε αυτή τη συγκριτική επιθετική διαφήμιση, με δικό της προωθητικό μήνυμα το οποίο αναφέρει:
Αγαπητή Lidl Hellas ευχαριστούμε για τις αγορές σου! 👉 https://www.lidl-hellas.gr/c/sygkrisi-timon/s10046954
Η απόδειξή σου θα ήταν ακόμα πιο χαμηλή αν είχες ΑΒ Plus και εξαργύρωνες μια 6ευρη επιταγή. Γι’ αυτό σε κάναμε μέλος, ώστε την επόμενη φορά να ψωνίσεις οικονομικότερα! #TaLidlExounABPlus
Ετσι, κυκλοφόρησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το χάσταγκ #TaLidlExounABPlus με την εταιρεία να καταφέρνει να δημιουργήσει αμφιβολίες για το αν τα LIdl είναι φθηνότερα βάζοντας ταυτόχρονα και το όνομα της ΑΒ Βασιλόπουλος δίπλα σε αυτό των Lidl από άποψη διάδοσης.
Σε κάθε περίπτωση ο πόλεμος τιμών είναι κάτι που έλειπε και πλέον βοηθάει τον καταναλωτή.
Από την συγκριτική επιθετική διαφήμιση απουσιάζουν οι άλλες δύο μεγάλες αλυσίδες τα My Market και ο Μασούτης.
Ακολουθεί η διαφήμιση της Lidl και το μήνυμα της ΑΒ Βασιλόπουλος:
Αγαπητή Lidl Hellas ευχαριστούμε για τις αγορές σου! 👉 https://www.lidl-hellas.gr/c/sygkrisi-timon/s10046954
Η απόδειξή σου θα ήταν ακόμα πιο χαμηλή αν είχες ΑΒ Plus και εξαργύρωνες μια 6ευρη επιταγή. Γι’ αυτό σε κάναμε μέλος, ώστε την επόμενη φορά να ψωνίσεις οικονομικότερα! #TaLidlExounABPlus
Ετσι, κυκλοφόρησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το χάσταγκ #TaLidlExounABPlus με την εταιρεία να καταφέρνει να δημιουργήσει αμφιβολίες για το αν τα LIdl είναι φθηνότερα βάζοντας ταυτόχρονα και το όνομα της ΑΒ Βασιλόπουλος δίπλα σε αυτό των Lidl από άποψη διάδοσης.
Ωστόσο, πολλοί χρήστες στα σχόλιά τους αναφέρουν ότι η ΑΒ πιο ακριβές τιμές. Μπορεί να μην έχει τις ακριβότερες αλλά κάποιο προϊόντα είναι ακριβότερα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Financial Times: Δασμοί σε δύο στάδια από τις 2 Απριλίου – Η στρατηγική του Τραμπ για την αυτοκινητοβιομηχανία
- Πανό υπέρ Ιμάμογλου από βουλευτές του SPD
- Η Ινδία “δείχνει” το δρόμο: Μειώνει τους δασμούς στις εισαγωγές από τις ΗΠΑ για να κερδίσει μείωση στις εξαγωγές της
- Νέους κανόνες οδικής ασφάλειας ανακοίνωσε η Κομισιόν
- Στη Metlen ο Στεφάν Σεζουρνέ, αρμόδιος της Κομισιόν για τη βιομηχανική στρατηγική
- Συμφωνία για κατάπαυση πυρός στη Μαύρη Θάλασσα μεταξύ Μόσχας και Κιέβου
- Ευρωβαρόμετρο: Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στην Ελλάδα (52%) θεωρούν πρόβλημα τον πληθωρισμό και κόστος ζωής
- Πρόσκληση προς ΔΕΣΦΑ για επέκταση αγωγού φυσικού αερίου 156 χιλιομέτρων στη Δυτική Μακεδονία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις