Επιχειρήσεις

Γιαούρτι: «Νικάει» η ιδιωτική ετικέτα το 2023 στην ελληνική αγορά

Το 2023 υπήρχαν πολλές προωθητικές προσφορές, αλλά όχι σταθερά μειωμένες τιμές στο γιαούρτι

Οι πληθωριστικές πιέσεις και η άνοδος των τιμών σε επώνυμα γαλακτοκομικά προϊόντα ήταν οι κύριοι λόγοι για την αύξηση των προϊόντων γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας στην εγχώρια αγορά.

Πιο συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας Circana, η ελληνική αγορά γιαουρτιού αναπτύχθηκε με ρυθμό 9,7% το 2023.

Η γενική εικόνα από τη μελέτη φανερώνει ότι το προϊόν ιδιωτικής ετικέτας, η ΦΑΓΕ και η Κρι Κρι ελέγχουν αθροιστικά πάνω από 60% του όγκου της ελληνικής αγοράς γιαουρτιού, η οποία αναπτύχθηκε με ρυθμό 9,7% το 2023, φτάνοντας τα 301,6 εκατ. ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται το παραδοσιακό γιαούρτι.

Μάλιστα, το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας στην κατηγορία γιαουρτιού στα σούπερ μάρκετ φτάνει στο 32,8% σε όγκο και στο 20,7% σε αξία. Η ΦΑΓΕ ακολουθεί στη 2η θέση με μερίδιο 16,2% και 18,9% αντίστοιχα. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η  Κρι-Κρι με μερίδιο 13,8% σε όγκο και 15,2% σε αξία.

Ακολουθεί ο όμιλος Vivartia με μερίδιο 7,7% σε όγκο και 11,7% σε αξία, ενώ στην επόμενη θέση βρίσκεται η Όλυμπος της οικογένειας Σαράντη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το γιαούρτι ήταν ένα προϊόν το οποίο έτυχε προσφορών το 2023, αλλά όχι σταθερά μειωμένων τιμών.

Κατά όσα τονίζονται από την υπηρεσία Pockee Market Intelligence παρατηρήθηκε αύξηση της διάρκειας των προωθητικών ημερών, κατά 40,6%, σε συγκεκριμένες περιόδους το 2023, τόσο στις υποκατηγορίες γάλακτος, όσο και σε εκείνες των γιαουρτιών. Ωστόσο, το μέσο ποσοστό έκπτωσης μειώθηκε κατά 0,8%: Από 21,5% σε 20,7%.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu