Ηταν η πρώτη φορά που η Honda προσγείωσε πύραυλο μετά την επίτευξη υψομέτρου 890 ποδών
Η Honda ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι πραγματοποίησε με επιτυχία μια “δοκιμή εκτόξευσης και προσγείωσης ενός πειραματικού επαναχρησιμοποιήσιμου πυραύλου” που αναπτύχθηκε από τη θυγατρική έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας.
Όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο τύπου, ήταν η πρώτη φορά που η Honda προσγείωσε πύραυλο μετά την επίτευξη υψομέτρου 890 ποδών.
Η εκτόξευση πραγματοποιήθηκε σε εγκατάσταση δοκιμών της Honda στην πόλη Taiki της Ιαπωνίας, η οποία, όπως αναφέρει η εταιρεία, “αναπτύσσεται ως ‘διαστημική πόλη’ μέσω των κοινών προσπαθειών δημόσιου και ιδιωτικού τομέα”, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνικής Υπηρεσίας Αεροδιαστημικής Εξερεύνησης (JAXA).
Ο πύραυλος, ύψους σχεδόν 21 ποδών και βάρους άνω των 2.800 λιβρών κατά την εκτόξευση, πέταξε για 56,6 δευτερόλεπτα πριν “προσγειωθεί σε απόσταση 37 εκατοστών από το στοχευμένο σημείο προσγείωσης” στα τέσσερα πτυσσόμενα πόδια του που τον στήριζαν επίσης κατά την απογείωση.
Η Honda αρχικά ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την ενασχόληση με τις διαστημικές πτήσεις στα τέλη του 2021, και ενώ η εταιρεία έχει κρατήσει μυστική την πρόοδό της, αξιοποιεί τεχνολογίες που είχαν αναπτυχθεί προηγουμένως σε άλλους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων αυτόματης οδήγησης, για να βοηθήσει στη δημιουργία του πρώτου της επαναχρησιμοποιήσιμου πυραύλου.
Η εταιρεία αναφέρει ως λόγο για την ανάπτυξη του δικού της συστήματος εκτόξευσης την αυξανόμενη ανάγκη για περισσότερους δορυφόρους που θα ωφελήσουν δυνητικά τις άλλες επιχειρηματικές της δραστηριότητες, αλλά δεν έχει οριστικοποιήσει σχέδια για το πώς θα εμπορευματοποιηθεί.
“Παρόλο που η έρευνα πυραύλων της Honda βρίσκεται ακόμη σε φάση βασικής έρευνας και δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις σχετικά με την εμπορευματοποίηση αυτών των τεχνολογιών πυραύλων, η Honda θα συνεχίσει να σημειώνει πρόοδο στη βασική έρευνα με στόχο τεχνολογικής ανάπτυξης την επίτευξη τεχνολογικής ικανότητας που θα επιτρέπει μια υποτροχιακή εκτόξευση έως το 2029.”
Μια υποτροχιακή πτήση – σε ύψος άνω των 62 μιλίων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας – θα αποτελέσει σημαντικό επίτευγμα για την εταιρεία, αλλά αυτό το υψόμετρο δεν επαρκεί για την επιτυχή τοποθέτηση δορυφόρου σε τροχιά. Η Honda θα πρέπει να αποφασίσει, με βάση το τι απαιτείται για την επίτευξη του στόχου της για το 2029, συμπεριλαμβανομένου του κόστους του προγράμματος, αν θέλει να κάνει το επόμενο βήμα και να ανταγωνιστεί άλλες ιδιωτικές εταιρείες όπως η SpaceX και η Blue Origin που είναι ικανές να πραγματοποιούν τροχιακές πτήσεις.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΣΕΒ: Υπέγραψε την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του Μετάλλου
- Αμπάς Αραγτσί (Ιρανός ΥΠΕΞ) από Γενεύη: Δεν θα συμμετάσχω στις συνομιλίες αν δεν σταματήσει το Ισραήλ
- Μιλένα Αποστολάκη σε Στουρνάρα: Να βρεθεί δίκαιη λύση για τους δανειολήπτες σε ελβετικό φράγκο
- Lancaster: Νέα σειρά Sun Beauty για την προστασία από τον ήλιο
- ΥΠΕΝ: Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση οι Τομεακοί Προϋπολογισμοί Άνθρακα
- Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας: Αύξηση κερδών 33,5% στα 4,06 εκατ. ευρώ το 2024
- Κίνα: Η Λαϊκή Τράπεζα διατήρησε σταθερά τα βασικά επιτόκια δανεισμού
- ΣΕΒΙΤΕΛ: “Ανοιχτά τα περισσότερα θέματα που αφορούν στο ελληνικό ελαιόλαδο”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις