Νέα

Η Lidl Ελλάς ρίχνει τις τιμές σε είδη αρτοποιίας

Financialreport.gr

Η πτώση αφορά 30 είδη και είναι 13%

Η Lidl Ελλάς ξεκινά μια πανελλαδική πρωτοβουλία για να ελαφρύνει το βάρος των καταναλωτών και να αυξήσει την καθημερινή απόλαυση. Από τις 4 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία μειώνει τις τιμές σε περισσότερα από 30 δημοφιλή, φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα κατά 13%, απορροφώντας τον ΦΠΑ για τους πελάτες. Η καμπάνια συνοδεύεται από μια νέα, χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Φήμες λένε».
«Σε αυτές τις εποχές, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς να παρέχουμε άμεση ανακούφιση στους πελάτες μας», εξηγεί ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.
«Ο Φούρνος μας είναι η καρδιά πολλών καταστημάτων μας και οι πελάτες μας φαίνεται να αγαπούν ιδιαίτερα τα φρεσκοψημένα προϊόντα μας. Το Χρυσό Βραβείο στα διάσημα Bakery Awards 2024 επιβεβαιώνει το πάθος μας για την ποιότητα. Με την απόφαση να απορροφήσουμε τον ΦΠΑ, κάνουμε αυτή την απόλαυση ακόμα πιο προσιτή σε όλους και ευχαριστούμε έμπρακτα τους πελάτες μας για την προτίμηση και την αφοσίωσή τους.»
Η μείωση των τιμών αποτελεί μέρος της συνεχούς δέσμευσης της Lidl Ελλάς να προσφέρει υψηλή ποιότητα σε ανταγωνιστικές τιμές. Οι πελάτες μπορούν να προσβλέπουν σε μια μεγάλη ποικιλία, από αλμυρά έως γλυκά αρτοσκευάσματα, με φυσικά συστατικά και αυθεντικές συνταγές. Τα προϊόντα ψήνονται φρέσκα αρκετές φορές την ημέρα στα καταστήματα για να εγγυηθούν γεύση και φρεσκάδα μέχρι τη στιγμή της αγοράς τους.
Μπορείτε να δείτε την ταινία εδώ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu