Αλλά μόνο σε δύο κατηγορίες προϊόντων γιατί αυτές επιλέγει να προωθήσει
Σε μείωση τιμών (από 9/10/2023) σε όλες τις συσκευασμένες γαλοπούλες ΝΙΚΑΣ και στη σειρά έτοιμων γευμάτων ΝΙΚΑΣ «Ελληνική Κουζίνα», προχωρά η γνωστή αλλαντοβιομηχανία, σε μια προσπάθεια να σταθεί δίπλα στους Έλληνες καταναλωτές στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που αντιμετωπίζουν σήμερα.
Η εταιρία NIKAΣ, που έχει περάσει στα χέρια του επιχειρηματία Σπύρου Θεοδωρόπουλου, αναφέρει ότι παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, η εταιρεία μειώνει τις τιμές της, έχοντας την πεποίθηση ότι η επιτυχία της είναι ταυτόσημη με την ευρύτερη κοινωνική ευμάρεια.
Η εταιρεία βέβαια δεν μειώνει τις τιμές σε όλα τα προϊόντα της αλλά μόνο σε δύο κατηγορίες, τις οποίες προφανώς η διοίκηση επιλέγει να προωθήσει και για να κερδίσει μερίδιο αγοράς.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΑΑΔΕ: Μειώθηκε 61% σε έξι χρόνια το κενό ΦΠΑ στην Ελλάδα
- Ρόμπερτ Φίτσο: Ούτε ένα ευρώ στον στρατό της Ουκρανίας
- Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: Με «επιλεκτική μνήμη» ο Μπουκώρος κάλυψε τον Μυλωνάκη
- Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: «Έχεις τρεις ημέρες να φύγεις από τη χώρα» – Η απειλή στον Πάσχο Μανδραβέλη
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο τέλος έκλεισαν με απώλειες
- Κακοδιαχείριση στο γερμανικό Δημόσιο: Κοντέινερ για ναύτες, άχρηστα κινητά και άλλες σπατάλες…
- Lloyd’s List: Αγγελικούση και Μαρινάκης στην πρώτη δεκάδα του Top 100 της παγκόσμιας ναυτιλίας
- QnR: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 2,249 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








