Από τον περασμένο Ιούνιο βρίσκονται στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής στην Ελλάδα και τα παγωτά της εταιρείας με υψηλή ποσότητα πρωτεϊνης
Αγορά στόχος είναι, ξεκάθαρα οι ΗΠΑ και για το 2025 για την Κρι Κρι, μετά και από την επίσημη είσοδο του ελληνικού παγωμένου γιαουρτιού στη λιανική της αχανούς χώρας, σύμφωνα με όσα τονίζουν πηγές από την εταιρεία στο Financial Report.
Κατά όσα αναφέρονται από την Κρι Κρι «οι πρώτοι κωδικοί τοποθετήθηκαν σε τοπικές αλυσίδες στην περιοχή του Τέξας», ενώ η πορεία αυτής της τοποθέτησης αναμένεται να αξιολογηθεί επισταμένως τους επόμενους μήνες από τα στελέχη της εταιρείας για να γίνουν τα επόμενα βήματα. Τότε, αναμένονται να βγουν κάποια πρώτα συμπεράσματα «ώστε να προετοιμαστούμε για πιο δυναμική και οργανωμένη διείσδυση την επόμενη χρονιά στην αμερικάνικη αγορά» τονίζεται από την εταιρεία.
Αυτά τα συμπεράσματα θα αποτελέσουν το εφαλτήριο για να γίνει ακόμα πιο συστηματική προσπάθεια προώθησης του προϊόντος ειδικά την επόμενη χρονιά, καθώς, όπως δηλώνεται από την Κρι Κρι «το 2025 η προσπάθεια μας θα επικεντρωθεί στην αγορά των ΗΠΑ όπου το ελληνικό γιαούρτι τα τελευταία 20 χρόνια γνωρίζει τεράστια επιτυχία και σε αξία ξεπερνά τα 3 δις».
Η εταιρεία, εξάλλου, θα προσπαθήσει να εδραιώσει την παρουσία αυτού του νέου προϊόντος και μέσα από μεγάλες εκθέσεις τροφίμων στις ΗΠΑ και όχι μόνο, προκειμένου να δημιουργηθεί ενδιαφέρον και από άλλες χώρες.
Όπως τονίζουν από την Κρι Κρι, εξάλλου, υπάρχει ένα πλεονέκτημα στο συγκεκριμένο προϊόν που μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του και άρα να μπορεί να βρεθεί ακόμα και σε μακρινά μέρη του κόσμου: «Το πλεονέκτημα του Greek Frozen Yogurt είναι ότι έχει shelf life (σ.σ. διάρκεια ζωής στο ράφι, ψυγείο εν προκειμένω) 2 χρόνια οπότε και μπορεί να ταξιδέψει παντού» υπογραμμίζεται από την σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία.
Νέα λανσαρίσματα
Mετά το frozen yoghurt, η εταιρεία ετοιμάζει και νέο λανσάρισμα, αυτό της κατηγορίας High Protein γιαουρτιού, το οποίο, όπως αναφέρουν πηγές από την εταιρεία, προσδίδει υπεραξία στο ελληνικό γιαούρτι. Η κατηγορία της πρωτεϊνης, ειδικά, είναι μια κατηγορία, η οποία ακριβώς επειδή τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει συνεχώς, σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενδιαφέρει ιδιαίτερα την Κρι Κρι, με αποτέλεσμα να έχουν σπαταληθεί μήνες έρευνας και ανάπτυξης, ήδη, από το 2023.
Υπενθυμίζεται, δε, ότι από τον περασμένο Ιούνιο βρίσκονται στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής στην Ελλάδα τα παγωτά της εταιρείας με υψηλή ποσότητα πρωτεϊνης, τα οποία έρχονται να συμπληρώσουν ήδη την κατηγορία με τις πουτίγκες πρωτεΐνης, οι οποίες έκαναν την εμφάνισή τους, επίσης, μετά από μακρύ χρονικό διάστημα έρευνας και ανάπτυξης στα εργαστήρια της εταιρείας προηγούμενο Απρίλιο.
Στόχος, επίσης, όπως είχε αναφέρει και σε πρόσφατη δημοσιογραφική εκδήλωση ο επικεφαλής της εταιρείας Παναγιώτης Τσινάβος, είναι, μετά την εδραίωση αυτών των προϊόντων στην Ελλάδα, η έξοδός τους και στις αγορές του εξωτερικού, δίπλα από το γιαούρτι, οπότε αυτή η περίοδος είναι και πιλοτική, για να δουν και την ανταπόκριση από τον κόσμο.
Μαρία Μπακοπούλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Jan Κaras: Ο CEO του ΟΠΑΠ επενδύει στην Ελλάδα
- Ασφάλειες: Η αφαίμαξη με τα συμβόλαια υγείας συνεχίζεται – Έφθασαν τα ειδοποιητήρια με νέες αυξήσεις 9%
- Ιβάν Σαββίδης: «Πακετάρει» τα μέσα ενημέρωσης και ρίχνει νέο χρήμα στο Open
- Coca Cola 3E: Τί φέρνουν στην κατανάλωση οι γεωπολιτικές εντάσεις και η αύξηση του καφέ
- Ο Τέλης Μυστακίδης χρηματοδότης του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Τουρκία: Ανέβασε χάρτη στην UNESCO που χωρίζει στα δύο το Αιγαίο
- Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην περιοχή του Μαραθώνα
- Τραμπ από G7: «Το Ιράν θέλει αποκλιμάκωση»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις