Με ναυαρχίδα τη μάρκα NYX Professional Makeup η L’Oreal Hellas επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην τοπική αγορά εισερχόμενη στο λιανεμπόριο με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising).
_x000D_
Η κίνηση έρχεται σε συνέχεια της επιστροφής των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα αλλά και της δυναμικής ανάκαμψης της κατηγορίας make up.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Ακολουθώντας το μοτίβο άλλων χωρών η ανάπτυξη της μάρκας NYX Professional Makeup θα βασίζεται σε δίκτυο ίδιων καταστημάτων λιανικής, καταστήματα store-in-store και άλλα καταστήματα μέσω συνεργασιών franchise.
_x000D_
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μάρκα NYX Professional Makeup είναι μεταξύ των πιο δυναμικά αναπτυσσόμενων μαρκών της L’Oréal, με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και εντυπωσιακά λανσαρίσματα παγκοσμίως.
_x000D_
Η ελληνική αγορά, και οι Έλληνες καταναλωτές, είναι ακόμα στη φάση γνωριμίας και ανακάλυψης της μάρκας NYX Professional Makeup και υπάρχουν πολλές περιοχές της χώρας όπου δεν έχει παρουσία. Επιπλέον, όπως σημειώνουν πηγές στην εταιρεία σε ερώτημα σχετικά με τα σχέδια και τις επιδόσεις του brand στην τοπική αγορά, με την υποχώρηση των περιορισμών της πανδημίας, επιστρέφει η δυναμική των φυσικών καταστημάτων, ενώ παράλληλα οι καταναλωτές αναζητούν νέες εμπειρίες και νέους τρόπους έκφρασης στις κοινωνικές συναναστροφές τους και τα προϊόντα make up συμβάλλουν σε αυτές τις ανάγκες τους.
_x000D_
Όλα αυτά συνηγορούν στην προσδοκία ότι οι καλές επιδόσεις που σημειώνει η μάρκα σήμερα και στην Ελλάδα, θα συνεχιστούν και στα επόμενα χρόνια.
_x000D_
Σημειώνεται τέλος ότι εκτός από την NYX Professional Makeup, οι άλλες μάρκες της L’Oreal που διαθέτουν καταστήματα, παγκοσμίως, είναι μάρκες που ανήκουν στον κλάδο L’Oreal Luxe και συγκεκριμένα οι Kiehl’s, Lancome και Armani. Πρόκειται για καταστήματα μπουτίκ, που προσφέρουν μια καινοτόμα εμπειρία με τη μάρκα, βασισμένη σε εξατομικευμένα και αποκλειστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Τα καταστήματα εντάσσονται στη λογική μιας tailor-made direct-to-consumer (D2C) σχέσης με τους καταναλωτές, στο πλαίσιο της online και offline αγοραστικής τους διαδρομής.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μητσοτάκης (εκ των υστέρων) για τραπεζικές χρεώσεις: «Όταν οι κανόνες δεν τηρούνται, παρεμβαίνουμε»
- Συνεργασία μεταξύ του Porto Carras και της SWOT Hospitality
- Αντεπίθεση στην Ελλάδα με δικά της «πάρκα» μελετά η Τουρκία
- ΔΕΗ: Παρατείνεται για 5 μήνες η συμφωνία τιτλοποίησης απαιτήσεων
- Χρηματιστήριο: Δεύτερη συνεχόμενη διόρθωση – Απτόητη ανοδικά η Crediabank
- Geely: Πάνω από 1 εκατ. πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως το α’ εξάμηνο
- Η COSMOTE TELEKOM φέρνει το Robbie Williams στο Καλλιμάρμαρο
- Ο Τραμπ αποσύρει τις ΗΠΑ από την UNESCO
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις