Επιχειρήσεις

Marks&Spencer: Η χρήση ΑΙ και ο στόχος για 50% πωλήσεις online το 2028

Η εταιρεία επιθυμεί να περάσει ακόμα πιο γρήγορα στην ψηφιακή εποχή

Επένδυση στο τεχνολογικό κομμάτι της μόδας κάνει το τελευταίο χρονικό διάστημα η βρετανική εταιρεία ένδυσης και αξεσουάρ Marks & Spencer.

Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, η M&S χρησιμοποιεί πλέον, την τεχνητή νοημοσύνη για να συμβουλεύει τους αγοραστές σχετικά με τις επιλογές μόδας στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Ειδικότερα, η M&S χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρει προσωπικές συμβουλές στυλ στους πελάτες της, με βάση τις προτιμήσεις τους και τον σωματότυπό τους, εξατομικεύοντας την online εμπειρία και προτείνοντας αντικείμενα που οι επισκέπτες μπορεί να θέλουν να αγοράσουν.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία κάνει χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να συνδέσει σταδιακά με αυτή τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Κάνοντάς τους ερωτήσεις σχετικά με το μέγεθος, το σχήμα του σώματός τους και τις προτιμήσεις τους ως προς το στυλ, οι πελάτες αποκτούν πρόσβαση στις συμβουλές μέσω τεχνητής νοημοσύνης.

Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, περίπου 450.000 πελάτες της M&S έχουν ήδη λάβει τέτοιες συμβουλές, μια κίνηση που κρύβει πίσω της έναν στόχο: Σύμφωνα με τον Richard Price της M&S, ο οποίος είναι MD του τμήματος Clothing & Home της εταιρείας, σκοπός είναι σταδιακά να πραγματοποιείται περίπου το 50% των πωλήσεων μόδας της online μέχρι το 2028, από το ένα τρίτο που είναι σήμερα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu