Για τις υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές μέσα από στοχευμένες έρευνες αγοράς
Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., απέσπασε 3 σημαντικές διακρίσεις στα φετινά Loyalty Awards, για τις υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές μέσα από στοχευμένες έρευνες αγοράς.
Συγκεκριμένα, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. κατέκτησε:
- Gold βραβείο στην ενότητα Best Use of CRM για το Mas – Personalization. Πρόκειται για μια καινοτόμα υλοποίηση προσωποποιημένων ενεργειών που στηρίζονται σε σύνθετες τεχνικές ανάλυσης και ερμηνείας καταναλωτικών συμπεριφορών.
- Silver βραβείο στην κατηγορία Best Use of Data/ Customer Analytics για το Mas-Churn & Early Warning. Πρόκειται για ένα έργο που περιλαμβάνει ανάλυση σε βάθος των δεδομένων πωλήσεων, καταναλωτικής συμπεριφοράς και αγοραστικών προφίλ πελατών και ανάπτυξη μοντέλου που εντοπίζει High Churn Probability και την αντιμετωπίζει.
- Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Mobile για το Leveraging Bespot–Masoutis Location Services to extract insights and increase loyalty όπου σε συνεργασία με την Bespot αξιοποίησε location-based τεχνολογίες για στοχευμένη έρευνα αγοράς μέσω της mobile εφαρμογής σε επιλεγμένα σημεία μέσα στην πόλη, για την καλύτερη κατανόηση των πελατών της.
Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. επενδύει διαρκώς στην τεχνολογία και την καινοτομία για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών του τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και online μέσω του eshop.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γερμανία: Ο Μάρκους Ζέντερ επανεξελέγη στην ηγεσία του CSU
- Η λίστα με τα αιτήματα των αγροτών
- Ουκρανία: Χωρίς ρεύμα έπειτα από ρωσική επίθεση χιλιάδες άνθρωποι
- Επίδομα Θέρμανσης: Εως τις 23 Δεκεμβρίου η πρώτη δόση
- Ουάσινγκτον: Καταστροφικές πλημμύρες – Ολόκληρες περιοχές κάτω από το νερό
- Πιερρακάκης: Οι αποφάσεις του Eurogroup να έχουν άμεσο αποτύπωμα στη ζωή των πολιτών
- ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο “χάρτης” των πληρωμών έως τις 19 Δεκεμβρίου
- Peter Greene: Νεκρός στο διαμέρισμά του ο κακός της “Μάσκας” και του “Pulp Fiction”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








