Ο καπετάνιος του πλοίου, ο 51άχρονος Νεοζηλανδός Τζέιμς Κάτφιλντ, τέθηκε υπό έρευνα για ανθρωποκτονία και πρόκληση ναυαγίου
Ιταλοί εισαγγελείς ερευνούν άλλα δύο μέλη του πληρώματος του υπερπολυτελούς γιοτ του Βρετανού μεγιστάνα της τεχνολογίας Μάικλ Λιντς, μαζί με τον πλοίαρχο, σε σχέση με τη βύθιση του σκάφους πριν από μία εβδομάδα, όπως δήλωσε την Τετάρτη δικαστική πηγή.
Ο Λιντς και άλλοι έξι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους όταν το υπό βρετανική σημαία γιοτ Bayesian, μήκους 56 μέτρων, ανατράπηκε και βυθίστηκε πριν από την αυγή της 19ης Αυγούστου λίγα λεπτά αφού χτυπήθηκε από καταιγίδα ενώ ήταν αγκυροβολημένο ανοικτά της βόρειας Σικελίας.
Τη Δευτέρα, ο καπετάνιος του πλοίου, ο 51άχρονος Νεοζηλανδός Τζέιμς Κάτφιλντ, τέθηκε υπό έρευνα για ανθρωποκτονία και πρόκληση ναυαγίου. Ο Κάτφλιντ αρνήθηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις των εισαγγελέων στη διάρκεια της ανάκρισής του χθες, Τρίτη.
Ο μηχανικός πλοίων Τιμ Πάρκερ Ίτον και ο ναύτης Μάθιου Γκρίφιθ ερευνώνται για τα ίδια εγκλήματα, ανέφερε η πηγή, προσθέτοντας πως ο Πάρκερ Ίτον θεωρείται ύποπτος επειδή δεν κατάφερε να προστατεύσει τη μηχανή και τα συστήματα λειτουργίας του γιοτ.
Ο Γκρίφιθ είχε βάρδια το βράδυ του συμβάντος, δήλωσε η πηγή.
Το να τελεί κάποιος υπό έρευνα δεν σημαίνει ότι είναι ένοχος ή ότι θα ακολουθήσει επίσημη απαγγελία κατηγοριών.
Η βύθιση του γιοτ αποτελεί γρίφο για τους ειδικούς στη ναυσιπλοΐα, που έχουν πει πως ένα σκάφος όπως το Bayesian, που κατασκευάστηκε από την ιταλική εταιρία Perini, θα έπρεπε να είχε αντέξει στην καταιγίδα και, σε κάθε περίπτωση, δεν θα έπρεπε να έχει βυθιστεί τόσο γρήγορα.
Οι εισαγγελείς στην πόλη Τέρμινι Ιμερέζε, κοντά στο Παλέρμο, δήλωσαν πως η έρευνά τους θα πάρει χρόνο και θα απαιτήσει την ανέλκυση του ναυαγίου από τη θάλασσα. Το Bayesian βρίσκεται στον βυθό γερμένο στη δεξιά πλευρά του σε βάθος περίπου 50 μέτρων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Εντυπωσιακό βίντεο από την νυχτερινή βροχή στην Αθήνα!
- Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία για το κλείσιμο των καταστημάτων των ΕΛΤΑ
- Βρυξέλλες: Χωρίς συμφωνία για τους νέους κλιματικούς στόχους
- Ιαπωνία: Αυξανόμενη ανάγκη για αύξηση των επιτοκίων στην Κεντρική Τράπεζα
- Ποιοι θέλουν κάνουν Ριβιέρα την ξεχασμένη Αιτωλοακαρνανία: Τρεις επενδύσεις παρά θιν’ αλός μέσα σε δέκα μήνες
- Πτώση για τις ασιατικές μετοχές λόγω της μεταβλητότητας της αγοράς
- ΣΑΤΑ: Χωρίς ταξί η Αττική λόγω της 48ωρης απεργίας
- Προσωπικός Αριθμός: Λήγει σήμερα 5/11 η προθεσμία – Τι θα συμβεί αν δεν εκδοθεί
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








