Η Burberry Group ανακοίνωσε διψήφια αύξηση των πωλήσεων στους τρεις μήνες μέχρι τον Σεπτέμβριο, καθώς οι Αμερικανοί τουρίστες εκμεταλλεύτηκαν το ισχυρό δολάριο για να αγοράσουν πολυτελή προϊόντα στην Ευρώπη, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
Οι πωλήσεις των καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 11% στο διάστημα αυτό, ανέφερε η βρετανική εταιρεία σε ανακοίνωσή της, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση του 8,3% των αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg. Ωστόσο, οι πωλήσεις στην αμερικανική ήπειρο υποχώρησαν και πάλι.
Η Burberry στοχεύει τώρα στον διπλασιασμό των πωλήσεων δερμάτινων ειδών, υποδημάτων και γυναικείων ενδυμάτων μεσοπρόθεσμα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Δεν πάει ο Ζελένσκι στις διαπραγματεύσεις της Κωνσταντινούπολης
- Κασσελάκης: Στο κάδρο των ευθυνών για τα Τέμπη ο Χρήστος Σπίρτζης
- Ευρωπαϊκές αγορές: Επέστρεψαν στα κέρδη – Στο 2,8% η Deutsche Telekom
- Τζέιμι Ντίμον (JP Morgan): Η ύφεση στις ΗΠΑ δεν έχει φύγει από το τραπέζι
- ΗΠΑ: Στο 6,81% αυξήθηκε το μέσο 30ετές στεγαστικό επιτόκιο
- Lidl Ελλάς: Στηρίζει το Κέντρο για Χαρισματικά – Ταλαντούχα Παιδιά του Κολλεγίου Ανατόλια
- Πανελλαδικές Εξετάσεις: Πότε αρχίζουν και πότε ολοκληρώνονται – Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Από 16 Μαΐου οι νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις