Η Burberry Group ανακοίνωσε διψήφια αύξηση των πωλήσεων στους τρεις μήνες μέχρι τον Σεπτέμβριο, καθώς οι Αμερικανοί τουρίστες εκμεταλλεύτηκαν το ισχυρό δολάριο για να αγοράσουν πολυτελή προϊόντα στην Ευρώπη, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
Οι πωλήσεις των καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 11% στο διάστημα αυτό, ανέφερε η βρετανική εταιρεία σε ανακοίνωσή της, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση του 8,3% των αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg. Ωστόσο, οι πωλήσεις στην αμερικανική ήπειρο υποχώρησαν και πάλι.
Η Burberry στοχεύει τώρα στον διπλασιασμό των πωλήσεων δερμάτινων ειδών, υποδημάτων και γυναικείων ενδυμάτων μεσοπρόθεσμα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Φέσια στην ΕΤΑΔ από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού – Επιβεβαιώνει αλλά επιμένει στη σιωπή
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις