Σε περιόδους οικονομικής αναταραχής, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιθυμούν να περιποιούνται τον εαυτό τους – απλώς το κάνουν με μέτρο. Αντί για θεραπείες μπότοξ ή σώματος για να τονώσουν τη διάθεση τους, οι αγοραστές αγοράζουν μια μάσκα προσώπου ή μια μάσκαρα των 30 ευρώ.
Όπως σημειώνει το Bloomberg, οι επικεφαλής των εταιρειών ομορφιάς το αποκαλούν «φαινόμενο του κραγιόν» και το χρησιμοποιούν για να πείσουν τους επενδυτές για την ανθεκτικότητα της επιχείρησής τους.
Και στην Ευρώπη, ένας στους πέντε καταναλωτές αναμένουν να ξοδέψουν λιγότερα για το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με έρευνα της McKinsey & Co. Inc.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Άρειος Πάγος: Νέος εισαγγελέας ο Κωνσταντίνος Τζαβέλλας, νέα πρόεδρος η Αναστασία Παπαδοπούλου
- Προς αλλαγή στάσης ο Τραμπ για την Ουκρανία
- Ανακλήθηκε το λικέρ Mozart της εταιρείας Mozart Distillerie GmbH
- Φωτιά τώρα στα Μεσοχώρια Ευβοίας – Μήνυμα 112
- Κασσελάκης: Νέα δικογραφία στη Βουλή, εμπλέκει Θεοδωρικάκο
- Στο Καστέλι το Σάββατο ο Χρίστος Δήμας για αυτοψία στο υπό κατασκευή αεροδρόμιο
- Εν ψυχρώ δολοφονία στην Αγία Παρασκευή, αναζητείται ο δράστης
- Οριοθετήθηκε η φωτιά στο Κορωπί
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις