Σε περιόδους οικονομικής αναταραχής, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιθυμούν να περιποιούνται τον εαυτό τους – απλώς το κάνουν με μέτρο. Αντί για θεραπείες μπότοξ ή σώματος για να τονώσουν τη διάθεση τους, οι αγοραστές αγοράζουν μια μάσκα προσώπου ή μια μάσκαρα των 30 ευρώ.
Όπως σημειώνει το Bloomberg, οι επικεφαλής των εταιρειών ομορφιάς το αποκαλούν «φαινόμενο του κραγιόν» και το χρησιμοποιούν για να πείσουν τους επενδυτές για την ανθεκτικότητα της επιχείρησής τους.
Και στην Ευρώπη, ένας στους πέντε καταναλωτές αναμένουν να ξοδέψουν λιγότερα για το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με έρευνα της McKinsey & Co. Inc.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Φέσια στην ΕΤΑΔ από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού – Επιβεβαιώνει αλλά επιμένει στη σιωπή
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις