Σε περιόδους οικονομικής αναταραχής, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιθυμούν να περιποιούνται τον εαυτό τους – απλώς το κάνουν με μέτρο. Αντί για θεραπείες μπότοξ ή σώματος για να τονώσουν τη διάθεση τους, οι αγοραστές αγοράζουν μια μάσκα προσώπου ή μια μάσκαρα των 30 ευρώ.
Όπως σημειώνει το Bloomberg, οι επικεφαλής των εταιρειών ομορφιάς το αποκαλούν «φαινόμενο του κραγιόν» και το χρησιμοποιούν για να πείσουν τους επενδυτές για την ανθεκτικότητα της επιχείρησής τους.
Και στην Ευρώπη, ένας στους πέντε καταναλωτές αναμένουν να ξοδέψουν λιγότερα για το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με έρευνα της McKinsey & Co. Inc.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Η πλατφόρμα MTS Greece θα λάβει ενισχυμένη αναγνώριση από τον ΟΔΔΗΧ
- ΣΕΒ, ΕΣΕΕ, ΣΕΤΕ και ΣΒΕ προειδοποιούν: Οι αγροτικές κινητοποιήσεις θα «αγγίξουν» εμπόριο, τουρισμό και βιομηχανία
- Κοζάνη: 17,4 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση οικισμού Ακρινής
- Κούσνερ και Γουίτκοφ επιμένουν η Ουκρανία να παραδώσει εδάφη
- ΔΥΠΑ: Ανανεώνονται όλες οι συμβάσεις του ειδικού προγράμματος 55 ετών και άνω
- Υπ. Άμυνας: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο με τις αλλαγές σε μισθούς, βαθμολόγιο και αναβολές στις Ένοπλες Δυνάμεις
- ΕΦΚΑ: Εκτός λειτουργίας οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες την Τετάρτη 17/12
- Eurobank: Νέα άυλη κάρτα Travellers Prepaid για αγορές στο εξωτερικό με 0% προμήθειες
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








