Σε περιόδους οικονομικής αναταραχής, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιθυμούν να περιποιούνται τον εαυτό τους – απλώς το κάνουν με μέτρο. Αντί για θεραπείες μπότοξ ή σώματος για να τονώσουν τη διάθεση τους, οι αγοραστές αγοράζουν μια μάσκα προσώπου ή μια μάσκαρα των 30 ευρώ.
Όπως σημειώνει το Bloomberg, οι επικεφαλής των εταιρειών ομορφιάς το αποκαλούν «φαινόμενο του κραγιόν» και το χρησιμοποιούν για να πείσουν τους επενδυτές για την ανθεκτικότητα της επιχείρησής τους.
Και στην Ευρώπη, ένας στους πέντε καταναλωτές αναμένουν να ξοδέψουν λιγότερα για το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με έρευνα της McKinsey & Co. Inc.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- 42ος Μαραθώνιος: Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
- Τραμπ με Όρμπαν: Οι ΗΠΑ εξαιρούν την Ουγγαρία από τις κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο και φυσικό αέριο
- Μητσοτάκης: Χρόνια πολλά στην Πολεμική Αεροπορία – Δένδιας: Χρόνια πολλά στους πιλότους μας
- ΗΠΑ: Βγάζουν από τη λίστα των «τρομοκρατών» τον Σύρο πρόεδρο Άχμεντ αλ Σάρα
- ΟΟΣΑ: Στα 7,6 δισ. ευρώ η εισροή ξένων κεφαλαίων στην Ελλάδα το 2024 – Στα 3,1 δισ. ευρώ το α΄εξάμηνο 2025
- Πειραιάς: Η σταδιακή εξομάλυνση στη Διώρυγα του Σουέζ, τον καθιστά ξανά σε διαμετακομιστικό κόμβο
- Υδρογονάνθρακες: «Τρέχει» η διαπραγμάτευση με την Chevron για νότια της Πελοποννήσου και της Κρήτης
- Τριπλός κόμβος Σκαραμαγκά: Προκηρύσσεται Τη Δευτέρα (10/11) το έργο των 70 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








