Πως συνδέεται με Μασούτη και ΑΒ Βασιλόπουλο
Ραντεβού το… Σεπτέμβρη δίνει η Pepco για νέα καταστήματα στην Αττική και γενικά ανά την Ελλάδα.
Ως τότε, όμως, τα στελέχη της στη χώρα μας μπορούν να περηφανεύονται για ένα μίνι ρεκόρ, ιδίως μέσα στις δύσκολες συνθήκες του καλοκαιριού: Τα εγκαίνια τριών καταστημάτων σε τρία διαφορετικά μέρη της Ελλάδας μέσα σε 10 ημέρες: Στις αρχές Ιουλίου στην περιοχή της Πάτρας, σε κατάστημα δίπλα στα σούπερ Μάρκετ Μασούτης, στα Ψηλά Αλώνια, λίγες ημέρες μετά στην Κομοτηνή και μία ημέρα μετά στην Πτολεμαϊδα.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία συστεγάζεται, σε πολλά από τα σημεία πώλησής της, και με καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος.
Μάλιστα, στο κατάστημα στην Πάτρα, μια περιοχή στην οποία η εταιρεία επιθυμούσε διακαώς τους τελευταίους μήνες να κάνει είσοδο, έχει ως συνεργάτη της για πρώτη φορά την ολλανδική επιχείρηση ανάπτυξης ακινήτων Ten Brinke, με την οποία σχεδιάζουν, εξάλλου, και άλλες συνεργασίες το επόμενο χρονικό διάστημα.
Υπενθυμίζεται ότι από το δίκτυο των καταστημάτων της Pepco απουσιάζουν, ακόμα, τουριστικές περιοχές όπως η Κρήτη ή η Ρόδος. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση της εταιρείας στην Ελλάδα, είναι κάτι το οποίο εξετάζεται, αλλά όχι μέσα στο 2024, καθώς ακόμα παραμένουν υψηλά τα κόστη των θαλάσσιων μεταφορών.
Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, που ξεκίνησε εμπορικά τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα στις αρχές του Οκτωβρίου του 2022 και έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει ικανοποίηση στα κεντρικά της Πολωνίας από πλευράς τζίρου, κάτι που φέρνει ακολούθως και αυξημένο budget για περαιτέρω επέκταση τους επόμενους μήνες. Για του χρόνου μάλιστα σχεδιάζεται ο διπλασιασμός του αριθμού των καταστημάτων, ώστε να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα της μάρκας σε όλη την Ελλάδα.
Έσοδα άνω των 3,2 δις ευρώ το α’ εξάμηνο του 2024
Πάντως, η μητρική Pepco για το πρώτο εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, ξεπέρασε τα 3,2 δις ευρώ έσοδα, σημειώνοντας ανάπτυξη 11,8% σε σχέση με την ίδια περίοδο, το 2023.
Αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο, με δεδομένο ότι η εταιρεία συμπληρώνει φέτος τα 25 χρόνια λειτουργίας, με έτος ίδρυσης το 1999, οπότε και ιδρύθηκε στο Πόζναν της Πολωνίας. Από το 2013, όμως, και μετά ήταν που ξεκίνησε η φρενήρης επεκτακτική της πορεία στην Ευρώπη, αρχής γενομένης από τη Σλοβακία και την Τσεχία. Ακολούθησαν δύο χρόνια μετά η Ρουμανία και η Ουγγαρία, ενώ μόλις το 2022 μπήκε στην αγορά της Γερμανίας.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η πολωνική εταιρεία, εν έτει 2024, πάνω από 30 εκατομμύρια συναλλαγές πραγματοποιούνται στα καταστήματα της εταιρίας Pepco κάθε μήνα, με τις περισσότερες καταναλώτριες να είναι γένους θηλυκού, κάτι απόλυτα λογικό, καθώς τα περισσότερα είδη της εταιρείας είναι για το σπίτι, τη γυναίκα και το παιδί.
Η Pepco, επίσης, εστιάζει στην εναλλασσόμενη ποικιλία των προϊόντων που προσφέρει. Κατά όσα αναφέρονται στην ίδια έρευνα, ο αριθμός τους είναι εξαιρετικά υψηλός, καθώς σε κάθε κατάστημα υπάρχουν 530 κατηγορίες κατά μέσο όρο, αριθμός που μεταφράζεται σε περίπου 13.000 είδη.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μέχρι η Εθνική Αρχή (α)Διαφάνειας γνώριζε για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
- Ηνωμένο Βασίλειο και Καναδάς αποκτούν πρόσβαση στα 150 δισ. του Ευρωπαϊκού Ταμείου Αμυνας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η εξαγορά της “Ελληνικές Φάρμες” από την Leader
- Παπαθανάσης: Πρόσκληση μέσω ΕΣΠΑ για την εξωστρέφεια μικρομεσαίων επιχειρήσεων, 200 εκατ. ευρώ
- Πιερρακάκης από Ecofin: Υποστηρίζουμε το ψηφιακό ευρώ
- Ρολόγια IANOS δώρισε το Ίδρυμα Λασκαρίδη στους «ΟΥΚάδες»
- ΟΗΕ: Η νέα προθεσμία Τραμπ για τους δασμούς παρατείνει την αστάθεια
- Vodafone – Generation Next: Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος δωρεάν μαθημάτων STEAM για 400 εκπαιδευτικούς
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις