Με κεντρικό μήνυμα «Δυνατότητες πέρα από τα όρια», ένα εντυπωσιακό τηλεοπτικό με μοντέρνα οπτικά εφέ, αναδεικνύει το αυτοκίνητο ενώ η επικοινωνία επεκτείνεται και σε digital περιβάλλον αλλά και σε έντυπα μέσα.
Έτσι, το νέο S-CROSS μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε την τεχνολογία που απελευθερώνει, με προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας Suzuki Connect, υβριδική υπεροχή Suzuki Hybrid, σε 2 εκδόσεις Mild & Strong και κορυφαία τετρακίνηση ALLGRIP.
Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative @ imba, δήλωσε: «Η SUZUKI και ο Όμιλος μας έχει συνεργασία χρόνων, καθώς η UM είναι ο Media Planning & Buying στρατηγικός συνεργάτης της. Φέτος, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία και αναλαμβάνουμε ως creative agency να εξυπηρετήσουμε τις 360ο δημιουργικές ανάγκες ενός τόσο δυνατού Brand όπως της SUZUKI, εξερευνώντας νέες προοπτικές και δυνατότητες συνεργασίας».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Σε ΦΕΚ η απόφαση για τους υδρογονάνθρακες σε Πελοπόννησο και Κρήτη – Οι βασικοί όροι της μίσθωσης
- Επ. Ανταγωνισμού: Αιφνιδιαστικός έλεγχος σε εταιρεία φροντιστηριακής εκπαίδευσης
- Ευρωπαϊκές αγορές: Σπάει ρεκόρ ο FTSE 100 με 15 σερί ανοδικές συνεδριάσεις
- Alter Ego Media: H Ασημίνα Μάρκου αναλαμβάνει υπεύθυνη εξυπηρέτησης μετόχων
- SKODA: Νέο τηλεοπτικό σποτ με τον Μίλτο Τεντόγλου
- Βουλή: Βροχή ερωτήσεων για τους μικρούς οικισμούς – Ανάμεσά τους και 6 «γαλάζιοι» βουλευτές
- Προφυλακιστέος ο συλληφθείς για κατασκοπεία στην Αλεξανδρούπολη – Δεν ομολόγησε
- Metlen: Εγκρίθηκε η συγχώνευση θυγατρικών της εταιρειών
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις