Με κεντρικό μήνυμα «Δυνατότητες πέρα από τα όρια», ένα εντυπωσιακό τηλεοπτικό με μοντέρνα οπτικά εφέ, αναδεικνύει το αυτοκίνητο ενώ η επικοινωνία επεκτείνεται και σε digital περιβάλλον αλλά και σε έντυπα μέσα.
Έτσι, το νέο S-CROSS μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε την τεχνολογία που απελευθερώνει, με προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας Suzuki Connect, υβριδική υπεροχή Suzuki Hybrid, σε 2 εκδόσεις Mild & Strong και κορυφαία τετρακίνηση ALLGRIP.
Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative @ imba, δήλωσε: «Η SUZUKI και ο Όμιλος μας έχει συνεργασία χρόνων, καθώς η UM είναι ο Media Planning & Buying στρατηγικός συνεργάτης της. Φέτος, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία και αναλαμβάνουμε ως creative agency να εξυπηρετήσουμε τις 360ο δημιουργικές ανάγκες ενός τόσο δυνατού Brand όπως της SUZUKI, εξερευνώντας νέες προοπτικές και δυνατότητες συνεργασίας».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Google: Επιτρέπει στους χρήστες να αλλάζουν κρυφά τη διεύθυνση Gmail τους
- Γιατί η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035 στην ΕΕ θα γίνει εφιάλτης για την Κύπρο
- Ουκρανία: Έπληξε με βρετανικούς πυραύλους Storm Shadow ρωσικό διυλιστήριο
- Ζελένσκι: «Πολλά μπορούν να αποφασιστούν πριν την Πρωτοχρονιά»
- Κακοκαιρία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο δήμος Αγίου Δημητρίου
- Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν στις 31 Δεκεμβρίου – Τα πρόστιμα
- Τέιλορ Σουίφτ: Δώρισε 1 εκατ. δολάρια στον οργανισμό Feeding America
- Ροδόπη: Νεκρό 7χρονο αγόρι έπειτα από φωτιά στο σπίτι του
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








