Με κεντρικό μήνυμα «Δυνατότητες πέρα από τα όρια», ένα εντυπωσιακό τηλεοπτικό με μοντέρνα οπτικά εφέ, αναδεικνύει το αυτοκίνητο ενώ η επικοινωνία επεκτείνεται και σε digital περιβάλλον αλλά και σε έντυπα μέσα.
Έτσι, το νέο S-CROSS μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε την τεχνολογία που απελευθερώνει, με προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας Suzuki Connect, υβριδική υπεροχή Suzuki Hybrid, σε 2 εκδόσεις Mild & Strong και κορυφαία τετρακίνηση ALLGRIP.
Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative @ imba, δήλωσε: «Η SUZUKI και ο Όμιλος μας έχει συνεργασία χρόνων, καθώς η UM είναι ο Media Planning & Buying στρατηγικός συνεργάτης της. Φέτος, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία και αναλαμβάνουμε ως creative agency να εξυπηρετήσουμε τις 360ο δημιουργικές ανάγκες ενός τόσο δυνατού Brand όπως της SUZUKI, εξερευνώντας νέες προοπτικές και δυνατότητες συνεργασίας».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΙΝΕ ΓΣΕΕ: Αύξηση 2,3% του ΑΕΠ το 2024 – Κινητήριος “μοχλός” επενδύσεις και κατανάλωση
- METLEN: Ολοκλήρωσε τη χρηματοδότηση χαρτοφυλακίου φωτοβολταϊκών στην Αυστραλία
- Θ. Κιουρτζής: “Εγινε μεγάλος ντόρος για τις αυξήσεις στα καύσιμα λόγω Μέσης Ανατολής”
- Σύρος: Στην ελίτ των ευρωπαϊκών πολιτιστικών προορισμών
- Μικτές τάσεις στα ασιατικά χρηματιστήρια
- Ιαπωνία: Η κεντρική τράπεζα διατηρεί τα επιτόκια – Μειώνει σταδιακά τις αγορές ομολόγων
- Θερινή σεζόν 2025: Ποιοι τουρίστες γυρίζουν την πλάτη σε Μύκονο και Σαντορίνη
- Στη Μονή Βατοπαιδίου εγκαταστάθηκε έργο αποθήκευσης ενέργειας
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις