Με κεντρικό μήνυμα «Δυνατότητες πέρα από τα όρια», ένα εντυπωσιακό τηλεοπτικό με μοντέρνα οπτικά εφέ, αναδεικνύει το αυτοκίνητο ενώ η επικοινωνία επεκτείνεται και σε digital περιβάλλον αλλά και σε έντυπα μέσα.
Έτσι, το νέο S-CROSS μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε την τεχνολογία που απελευθερώνει, με προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας Suzuki Connect, υβριδική υπεροχή Suzuki Hybrid, σε 2 εκδόσεις Mild & Strong και κορυφαία τετρακίνηση ALLGRIP.
Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative @ imba, δήλωσε: «Η SUZUKI και ο Όμιλος μας έχει συνεργασία χρόνων, καθώς η UM είναι ο Media Planning & Buying στρατηγικός συνεργάτης της. Φέτος, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία και αναλαμβάνουμε ως creative agency να εξυπηρετήσουμε τις 360ο δημιουργικές ανάγκες ενός τόσο δυνατού Brand όπως της SUZUKI, εξερευνώντας νέες προοπτικές και δυνατότητες συνεργασίας».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ανδρουλάκης: Ευρεία σύσκεψη τοπικών αρχών και φορέων στο Ηράκλειο για τα Βορίζια
- Σουηδία: Διατήρησε στο 1,75% το βασικό επιτόκιο η Κεντρική Τράπεζα
- ΥΠΕΝ: Σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για διαχείριση διοξειδίου του άνθρακα
- Ένταση και διχασμός στο Παρίσι από το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος της Shein
- Eυρωζώνη: Αυξήθηκε σε υψηλό 29 μηνών η οικονομική ανάπτυξη τον Οκτώβριο – Οδηγός, οι υπηρεσίες
- Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Πέμπτη 6/11 στην Αθήνα
- Κατατέθηκε στην Κομισιόν το Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου που χρησιμοποιεί ο ΟΠΕΚΕΠΕ – Σε δυο μήνες η απάντηση
- Χαλκίδα: Στον εισαγγελέα οι κατηγορούμενοι για τον φόνο του 20χρονου – “Δολοφόνοι”, τούς φώναζαν
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








