Κατά τα άλλα οι υπουργοί αγκαλιάζονται με ικανοποίηση και κάνουν ενθουσιώδεις δηλώσεις για τον εκσυγχρονισμού του κράτους
Δεν θα το έγραφα αυτό το άρθρο, εάν τα πράγματα στον τομέα της ψηφιακής και φορολογικής διακυβέρνησης είχαν πραγματικά βελτιωθεί, όπως επανειλημμένως ακούμε από τις δηλώσεις των υπουργών και του πρωθυπουργού, οι οποίοι συχνά-πυκνά κάνουν εκδηλώσεις και αλληλοσυγχαίρονται μεταξύ τους με ικανοποίηση που ξεχειλίζει.
Ε, λοιπόν είναι να μην μπλέξεις. Αυτό άκουγα να το λένε κάποιοι λογιστές, αλλά νόμιζα ότι γκρίνιαζαν απλώς για να γκρινιάζουν. Φαίνεται όμως πως έχουν δίκιο.
Το ερώτημα που τίθεται (ρητορικό) είναι πόσες ημέρες χρειάζονται για να γίνει μεταβίβαση μιας βάρκας; Όχι μεγάλης από αυτές που φορολόγησε ο Χατζηδάκης, αλλά τις άλλες τις μικρότερες κάτω από 5 μέτρα μήκος;
Ε, σας πληροφορώ ότι δεν ξεμπερδεύεις ούτε σε τρεις μήνες, ακόμα κι αν τη δουλειά την αναθέσεις σε διεκπεραιωτή. Υπόψιν ότι μιλάμε για μεταβίβαση περιουσιακού στοιχείου με καθαρό φορολογικά πωλητή, δηλαδή δεν χρωστάει και καθαρό προς μεταβίβαση περιουσιακό στοιχείο.
Ας δούμε τα βήματα και τον χρόνο σε μία συγκεκριμένηπερίπτωση που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί. Η διαδικασία ξεκίνησε τον Μάρτιο. Αρχικά έπρεπε να εκδοθεί ένα έγγραφο από το ΚΕΦΟΔΕ για να προχωρήσει η διαδικασία στο λιμεναρχείο. Για την αναφερόμενη περίπτωση το έγγραφο αυτό πήγε από τη ΔΟΥ Σαντορίνης στην Αθήνα. Κολυμπώντας και παλεύοντας με τα κύμματα του Αιγαίου χρειάστηκε δυόμιση μήνες. Μετά έπρεπε να κλείσεις ραντεβού με το λιμεναρχείο στο οποίο είναι εγγεγραμμένη η βάρκα. Αφού κλείσεις το ραντεβού – για την Ραφήνα χρειάστηκαν δύο εβδομάδες – αρχίζουν οι διαδικτυακές αναρτήσεις των χαρτιών, με τα περίφημα παράβαλα και περιμένεις. Πόσο περιμένεις; Αγνωστο. Η διαδικασία που ξεκίνησε αρχές Μαρτίου δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα.
Σημειωτέον ότι πριν από 10 χρόνια πήγαινες στο λιμεναρχείο και έκανες αμέσως τη μεταβίβαση, λαμβάνοντας ένα προσωρινό έγγραφο. Και μετά απλώς ξαναπήγαινες στο λιμεναρχείο για να σου εκδώσουν αυθεντικό έγγραφο.
Επί τη ευκαιρία, σε όσους ιδιοκτήτες βάρκας κάτω των 5 μέτρων, οι οποίοι έσπευσαν να πληρώσουν το χαράτσι Χατζηδάκη (ο Χατζηδάκης μετά τις αντιδράσεις εξαίρεσε από το χαράτσι τα σκάφη έως πέντε μέτρα), ακόμα περιμένουν από το κράτος να τους τα επιστρέψει…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Δολοφονία γερουσιαστή στη Μινεσότα και του συζύγου της
- Η Κίνα στηρίζει το Ιράν στην «υπεράσπιση των νόμιμων δικαιωμάτων του»
- Αναφορές για χτύπημα του Ισραήλ σε ιρανικό κοίτασμα φυσικού αερίου
- Ξανάνοιξαν οι εναέριοι χώροι Ιορδανίας, Συρίας και Λιβάνου
- Ομάν: Ακυρώθηκε όπως αναμενόταν ο προγραμματισμένος γύρος συνομιλιών Ιράν και ΗΠΑ
- Δε σταματά ο Νετανιάχου: Θα έρθουμε πάνω από την Τεχεράνη
- Ινδία: Τεχνικές επιθεωρήσεις σε όλα τα Boeing 787 – Αναζητούν ακόμα στα συντρίμμια σορούς
- 14 Ιουνίου 1987: Η Ελλάδα επικρατεί 103-101 της ΕΣΣΔ και στέφεται πρωταθλήτρια Ευρώπης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις