Το ενδιαφέρον για τις συνδρομές προέρχεται κυρίως από νεαρές - παραγωγικές ηλικίες (18-44 ετών)
Στα επόμενα πέντε χρόνια, σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές (49%) σκέφτονται να αποκτήσουν αυτοκίνητο μέσω συνδρομής, παρά να το αγοράσουν, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την συμβουλευτική και λογιστική εταιρεία PwC στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι καταναλωτές αποκτώντας αυτοκίνητο με συνδρομή, ουσιαστικά αποφεύγουν το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς και λαμβάνουν μια πιο ευέλικτη, πιο βραχυπρόθεσμη δέσμευση από τη μίσθωση. Οι συνδρομές συνήθως συνοδεύονται και από άλλα πρόσθετα προϊόντα, όπως η μικτή ασφάλιση, η συντήρηση και η οδική βοήθεια.
Το ενδιαφέρον για τις συνδρομές προέρχεται κυρίως από νεαρές – παραγωγικές ηλικίες (18-44 ετών) με το 85% να επιλέγει premium και πολυτελείς μάρκες. Οι βασικοί λόγοι που επιλέγουν την συνδρομή είναι ότι θέλουν να μάθουν και να εξερευνήσουν το αυτοκίνητο. Αυτή η μερίδα των καταναλωτών αγγίζει το 38%, καθώς εκτός των άλλων θέλουν να έχουν μια ευέλικτη διαρκώς πρόσβαση σε νέα και καλύτερα αυτοκίνητα, με την ελάχιστη δυνατή δέσμευση.
Ένα άλλο ποσοστό καταναλωτών (33%) αναζητά αυτοκίνητο με πακέτο all inclusive με σταθερή μηνιαία χρέωση, ενώ το υπόλοιπο 29% επιδιώκει μια εύκολη λύση που δεν θα συνοδεύεται από προβληματισμό απόσβεσης της επένδυσης ή για τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.
Η μελέτη της PwC δείχνει ότι ένας στους 10 πιθανούς συνδρομητές δεν θα σκεφτόταν διαφορετικά να αγοράσει νέο αυτοκίνητο. Αυτό σημαίνει ότι οι συνδρομές για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου μπορούν να προσελκύσουν νέους καταναλωτές στην αγορά, οι οποίοι δεν έχουν τη διάθεση να διαθέσουν μεγάλο χρηματικό ποσό για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου. Η συνδρομή θα μπορούσε να γίνει μια ελκυστική πρόταση, ειδικά τώρα που υπάρχει έντονος προβληματισμός για την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία έχουν υψηλό αρχικό κόστος και προβληματισμό για τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και την αυτονομία της.
Το συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο έχει ένα βασικό πλεονέκτημα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς με αυτό τον τρόπο μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα την παραγωγή, το κόστος και τις υπολειμματικές αξίες των αυτοκινήτων τους. Μπορούν για παράδειγμα, να προσφέρουν το πλεονάζον απόθεμα των οχημάτων τους αντί να αναγκάζονται να μειώνουν τις τιμές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Χόλτσμαν (EKT): Iσως μειωθούν τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσης τον Δεκέμβριο
- Δημοσκόπηση WSJ: Οριακό προβάδισμα Τραμπ έναντι της Χάρις
- Boeing: Συνεχίζεται η απεργία μετά την απόρριψη της νέας σύμβασης από τους εργαζόμενους
- Εκρηξη στο Δημαρχείο Αυλώνα: Στόχος δύο ΑΤΜ, σημαντικές υλικές ζημιές
- Ολλανδοί τουρίστες επιλέγουν Ελλάδα: Η ψήφος εμπιστοσύνης που ενισχύει τον ελληνικό τουρισμό
- Μέση Ανατολή: Αλλεπάλληλοι βομβαρδισμοί του Ισραήλ σε νότια προάστια της Βηρυτού
- Εφορία: Στέλνει το λογαριασμό στους “ξεχασιάρηδες” των εισοδημάτων του 2018
- Ανεπηρέαστα τα ευρωπαϊκά ομόλογα από την αναταραχή στην αγορά των ΗΠΑ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις