Μετά τη συμφωνία για τη ΣΥΝΚΑ, που τη βοήθησε να επεκταθεί στην Κρήτη, αλλά και σε πολλά νησιά, η «Δ. Μασούτης» κάνει ένα αποφασιστικό βήμα στην επέκταση του Online αποτυπώματός της με τη λειτουργία του πρώτου της Dark Store.
_x000D_
Το κατάστημα, το οποίο πλέον θα εξυπηρετεί κεντρικά τις διαδικτυακές παραγγελίες, που ως σήμερα γινόταν μέσα απ’ τα φυσικά καταστήματα, βρίσκεται στη Μεταμόρφωση Αττικής και αναμένεται να δώσει μια σημαντική υποστήριξη και ώθηση στην ανάπτυξη του eshop.masoutis.gr.
_x000D_
Σύμφωνα με τη διοίκηση της αλυσίδας υπό τον Γιάννη Μασούτη, στόχος του έργου είναι η διεύρυνση του πελατολογίου, η βέλτιστη εξυπηρέτηση, οι καλύτερες υπηρεσίες, ταχύτεροι χρόνοι διαλογής και παράδοσης, εξάλειψη τυχόν ελλείψεων λόγω δυνατότητας προβολής του αποθέματος και εξυπηρέτηση μεγαλύτερου αριθμού πελατών.
_x000D_
Το κατάστημα βρίσκεται στην οδό Σπάρτης 32 & Πάροδος Αττικής οδού, εκτείνεται σε 1.700τμ με ακτίνα κάλυψης την Κεντρική και Βόρεια Αττική. Απασχολεί 65 άτομα προσωπικό με προοπτικές συνεχούς ανάπτυξης και καθημερινής αύξησης της δυναμικής. Διαθέτει κωδικολόγιο 18.000 προϊόντων σε πλήρη γκάμα των κατηγοριών της Μασούτης, το οποίο αναπτύσσεται σε κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις της εποχής, όπως η διεθνής κουζίνα, η υγιεινή διατροφή και τα βιολογικά προϊόντα.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Για τη βέλτιστη δυνατή απόδοση και αύξηση της παραγωγικότητας και εφαρμόζοντας τις πιο καινοτόμες τεχνολογικές υπηρεσίες, το νέο dark store διαθέτει νέες λειτουργικότητες, όπως συγκεκριμένη και εξειδικευμένη ροή στην περισυλλογή της παραγγελίας (picking), αυτόματη δρομολόγηση των παραγγελιών, με σκοπό τη βέλτιστη παράδοση και αυτοματοποιημένη ενημέρωση με ηλεκτρονικό τρόπο του πελάτη για όλα τα στάδια εκτέλεσης της παραγγελίας του.
_x000D_
Το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο για τη Δ. Μασούτης Α.Ε και μία στρατηγική επιλογή που έκανε η διοίκηση πριν την πανδημία. Εξ ου και το σχέδιο επενδύσεων που «τρέχει» για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της αλυσίδας, το οποίο στοχεύει στην αύξηση του μεριδίου από το e-commerce, σε μια αγορά που είναι άκρως ανταγωνιστική.
_x000D_
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο τζίρος του e-shop της Μασούτης αντιστοιχεί επί του παρόντος στο 2% του συνολικού τζίρου της αλυσίδας, ο οποίος το 2021 έκλεισε κοντά στα επίπεδα του 2020, όταν οι πωλήσεις είχαν φθάσει τα 882,46 εκατ. ευρώ.
_x000D_
Αξίζει να σημειωθεί πως σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που έχουν διαδικτυακά καταστήματα, η «Δ. Μασούτης» επιχειρεί παράλληλα να δημιουργήσει μέσα απ’ το eshop.masoutis.gr ένα ολοκληρωμένο marketplace. Ήδη σε αυτό «συνεργάτες» της αλυσίδας διαθέτουν τα δικά τους προϊόντα. Μεταξύ αυτών το eshop του ομίλου Quest, you.gr, η Βιοκαρπέτ, το Cook Shop, η Μαρμαρίδης Έπιπλα κ.ά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΟΣΕ: Διαψεύδει ότι μπήκε τρένο σε λάθος γραμμή στη Λάρισα – «Καρφί» στην Hellenic Train για μη ενημέρωση επιβατών
- Δήμος Αθηναίων: 13 σφραγίσεις καταστημάτων για αυθαίρετη χρήση κοινόχρηστου χώρου
- Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο: Κλειστό το κέντρο της Αθήνας (Βίντεο)
- Πάνω από 9,5 δισ. ευρώ η αξία των αποθηκευτικών χώρων και logistics parks στην Ελλάδα
- Europa – Conference League: Δύσκολες μάχες για ΠΑΟ, ΠΑΟΚ και ΑΕΚ
- Eurostat: Μικρή αύξηση 1% στις πωλήσεις του λιανικού εμπορίου της ευρωζώνης τον Σεπτέμβριο
- Enterprise Greece: Παρουσίασε στο Summit του Ντουμπάι ευκαιρίες για επενδύσεις στην Ελλάδα
- UBS: Το ράλι των μετοχών αντέχει παρά τις απαιτητικές αποτιμήσεις
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








