Χρειάστηκε ένα βίντεο στο Τικ Τοκ το καλοκαίρι, για να εκτοξευθεί η δημοτικότητά της
Λίγοι θα περίμεναν ότι μια σοκολάτα θα συγκέντρωνε τόσα πολλά κλικ και θα γινόταν viral σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και μάλιστα με καταγωγή όχι από χώρες με παράδοση στη σοκολάτα όπως Ελβετία ή Ολλανδία, αλλά από το Ντουμπάι.
Η περίφημη σοκολάτα Ντουμπάι ξεκίνησε να γίνεται γνωστή μέσα στο 2024 και το μυστικό της επιτυχίας της βρίσκεται στο εσωτερικό της, καθώς έχει μέσα της ασυνήθιστες γεμίσεις όπως κρέμα ζαχαροπλαστικής, κρέμα φιστικιού, μπισκότα, κανταΐφι.
Εκείνη που έκανε την αρχή ήταν η 38χρονη Sarah Hamouda, η οποία έχει την έδρα της στο Ντουμπάι εδώ και εννέα χρόνια, ιδρύοντας την εταιρεία Fix Chocolatiere. Ήταν εκείνη που έφτιαξε και λάνσαρε τη μάρκα αυτή, εν μέσω πανδημίας το 2021, παράλληλα με την πρώτη της απασχόληση. Η, δε, έμπνευση για την Hamouda ήρθε από τους τους περίεργους συνδυασμούς που συνηθίζουν να επιθυμούν οι εγκυμονούσες, καθώς μέχρι πρότινος κανείς δεν πίστευε ότι η σοκολάτα θα μπορούσε να συνδυαστεί με το… κανταΐφι πέρα από τις γυναίκες που περιμένουν παιδί και έχουν παραξένες λιγούρες.
Tα πρώτα χρόνια δεν είχε επιτυχία, όμως χρειάστηκε ένα βίντεο στο Τικ Τοκ το καλοκαίρι για να απογειωθεί παγκόσμια και να γίνει το viral γλυκό του 2024.

Η ιδρύτρια της Fix που λάνσαρε πρώτη τη σοκολάτα Ντουμπάι, Σάρα Χαμούντα μαζί με την οικογένειά της
«Καταναλώνουμε πολύ χρόνο και προσπάθεια και βάζουμε πολλή αγάπη στα προϊόντα μας», λέει η Sarah Hamouda, ιδρύτρια του Fix. Δεν είναι απλώς μια σοκολάτα, λέει: «Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια εμπειρία» αναφέρει, προσθέτοντας ότι τη σοκολάτα τη ζητούν από όλα τα μέρη του κόσμου, από τη Ρωσία έως και την Αργεντινή.
Με ανώτατο όριο τις 500 παραγγελίες κάθε μέρα, η Hamouda τονίζει ότι συνήθως οι σοκολάτες εξαντλούνται μέσα σε λίγα λεπτά, ενώ πλέον η εταιρεία Fix έχει γίνει η πρώτη της απασχόληση.
Σοκολάτα Ντουμπάι και στην Ελλάδα
Τη σοκολάτα Ντουμπάι μέχρι πρότινος μπορούσε κανείς να τη βρει μόνο σε deli στο κέντρο της Αθήνας. Όμως εδώ και λίγα 24ωρα βρίσκεται πλέον και σε σούπερ μάρκετ, και συγκεκριμένα στο Lidl.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση «ακολουθώντας τις σύγχρονες γαστρονομικές τάσεις και αφουγκραζόμενη τις προτιμήσεις των καταναλωτών, η Lidl Ελλάς φέρνει σε όλα της τα καταστήματα τα διάσημα Dubai Chocolate & Dream, που έχουν κατακτήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου, οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν αυτές τις μοναδικές γεύσεις και να απολαύσουν μια αξέχαστη εμπειρία. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή πρόταση που συνδυάζει τη γευστική παράδοση της Μέσης Ανατολής με τη διαχρονική απόλαυση της σοκολάτας».
Τώρα μένει να δούμε αν θα ακολουθήσουν το παράδειγμα των Lidl και οι άλλες αλυσίδες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τα επιτόκια καταθέσεων στο στόχαστρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού
- Κατάσχεση τάνκερ από ΗΠΑ κοντά στη Βενεζουέλα
- Διχασμένη η Fed μείωσε τα επιτόκια
- Κύρωση σύμβασης για Εγνατία Οδό: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Egis Project στο τιμόνι για 35 χρόνια
- THEON: Ιστορική σύμβαση €1 δισ. με OCCAR για 100.000 συστήματα νυχτερινής όρασης
- Σφυροκόπημα Καρυστιανού στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για «κράτος δικαίου», Τέμπη, υποκλοπές
- ΑΑΔΕ για ελαιοπαραγωγούς: Από 1/5/2026 η Α’ φάση ψηφιακής παρακολούθησης διακίνησης αποθεμάτων
- ΕΤΑΔ: FAIS, Evergood – Γευσήνους, REDS και AIR CANTEEN κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές για την «Ακτή Βουλιαγμένης»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








