Τι αλλάζει και πώς συγκρίνεται με τα Starbucks Rewards στο εξωτερικό
Μετά από μια περίοδο «παύσης» και μετάβασης, το πρόγραμμα επιβράβευσης της Starbucks – Starbucks Rewards – μπαίνει σε νέα φάση στην Ελλάδα. Η λειτουργία του μεταφέρεται στην εφαρμογή PADU, φέρνοντας νέο τρόπο συλλογής αστεριών και εξαργύρωσης προνομίων. Η ίδια η Starbucks είχε προαναγγείλει την αλλαγή στο μεταξύ «πάγωσε» βασικές λειτουργίες του παλιού σχήματος, όπως την επαναφόρτιση των Starbucks Cards από τις 10/7/2025, ενόψει της κατάργησης του παλιού συστήματος και της μετάβασης στο νέο.
Η ελληνική επιλογή να «κουμπώσει» το Rewards πάνω στο padu είναι ιδιαιτερότητα της αγοράς μας. Η απόδοση και καταγραφή των αστεριών βασίζεται στο σκανάρισμα της απόδειξης μέσα από μια εξωτερική εφαρμογή που ήδη έχει δίκτυο συνεργατών και μηχανισμούς εξαργύρωσης.
Η padu είναι ελληνική εφαρμογή επιβράβευσης, που «μετατρέπει κάθε απόδειξη σε πόντους ή δωροεπιταγές» με ένα σκανάρισμα του QR στην απόδειξη. Συγκεντρώνει προσφορές και επιβραβεύσεις από ευρύ δίκτυο συνεργατών πιστώνοντας πόντους ή δωροεπιταγές που εξαργυρώνονται σε πάνω από 1.000 σημεία.
Η Starbucks συγκαταλέγεται στους συνεργάτες της πλατφόρμας. Με πρακτικούς όρους, ο πελάτης ανοίγει την εφαρμογή padu, σκανάρει την απόδειξη και πιστώνεται τα οφέλη που αντιστοιχούν στο πρόγραμμα.
Σύμφωνα με την τρέχουσα ελληνική ιστοσελίδα του Starbucks Rewards για κάθε 1€ αγορών αντιστοιχούν 2 Αστέρια (το ιστορικά γνωστό conversion του ελληνικού προγράμματος). Το νέο περιβάλλον – μέσω padu – έρχεται να αλλάξει τη διαδικασία απόδοσης, καταγραφής τους (σκανάρισμα απόδειξης) αντί για την κλασική χρέωση μέσω Starbucks Card.
Στο μεσοδιάστημα της μετάβασης, η Starbucks ανακοίνωσε ότι σταμάτησε η επαναφόρτιση των καρτών (10/7/2025) καθώς «το πρόγραμμα επιβράβευσης θα καταργηθεί σταδιακά». Με απλά λόγια, η εταιρεία έκλεισε το παλιό σύστημα (Starbucks Card ως μοναδικό μέσο απόδοσης αστεριών) για να περάσει στο νέο, που τρέχει σε συνεργασία με τρίτο app.
Σύγκριση με εξωτερικό
Το Starbucks Rewards στις ΗΠΑ είναι εγγενές μέσα στην εφαρμογή της Starbucks. Οι πελάτες κερδίζουν Stars είτε πληρώνουν με την εφαρμογή, είτε με μετρητά ή κάρτα σκανάροντας τον κωδικό μέλους. Το app ενσωματώνει επίσης Mobile Order & Pay και παρακολούθηση αστεριών και εξαργυρώσεων. Με απλά λόγια, δεν υπάρχει τρίτη εφαρμογή τύπου padu. Όλα γίνονται στο Starbucks app.
Κεντρική Ευρώπη (π.χ. Αυστρία): Τα προγράμματα τρέχουν επίσης μέσα από την κάρτα/εφαρμογή της Starbucks. Εκεί, κάθε 1€ αποδίδει 10 Stars, με προνόμια από τα 200 Stars και Gold status στις 1.500 Stars.
Κύπρος: Ιστορικά λειτουργεί με λογική πολύ κοντά στην παλιά ελληνική. Για κάθε 0,50€ αποδίδεται 1 αστέρι (δηλαδή 2 αστέρια/€), με αναβαθμίσεις επιπέδου βάσει των αστεριών που συλλέγονται.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Εργαστηριακοί γιατροί: “Φτάνει πια η αδικία, το clawback είναι υφαρπαγή” (Βίντεο)
- Τέμπη: Ξεκίνησε η δίκη των δύο ελεγκτών της Αρχής Διαφάνειας για τη μη υλοποίηση της σύμβασης 717
- IKEA: Πτώση κερδών 26%, στα 1,7 δισ. ευρώ λόγω δασμών
- Lavipharm: Τροποποιείται το πρόγραμμα stock options με διάρκεια έως το 2029
- Reuters: Η Meta έχει έσοδα 16 δισ. δολαρίων από κακόβουλες διαφημίσεις
- Μητσοτάκης στον Επίτροπο Γεωργίας: Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για την τακτοποίηση του ΟΠΕΚΕΠΕ
- Με υπογραφή Active ο ψηφιακός βηματισμός της Ελλάδας
- Αλαλούμ με το τρένο που μπήκε σε λάθος γραμμή: Επιβεβαιώνει η Hellenic Train, διαψεύδει ο ΟΣΕ και ο Κυρανάκης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








