Το VW ID.7, η ναυαρχίδα των μοντέλων ID. είναι το δεύτερο παγκόσμιο αυτοκίνητο της Volkswagen, με βάση το MEB, μετά το ID.4. Το αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν θα κυκλοφορήσει στις τρεις κύριες αγορές της Κίνας, της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.
Νέο, ειδικά εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αυξάνει σημαντικά την ενεργειακή απόδοση και την ισχύ. Αυτονομία που φτάνει τα 700 χλμ (WLTP). Βελτιωμένο head-up display και τρόπος λειτουργίας βασισμένα στα σχόλια των οδηγών. Το σύστημα κίνησης και το εσωτερικό είναι σχεδιασμένα για υψηλή άνεση στο ταξίδι.
Είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που φέρει ένα πρόσφατα αναπτυγμένο και εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κίνησης της Volkswagen. Είναι ο ισχυρότερος και με την υψηλότερη ροπή ηλεκτροκινητήρας σε ένα Volkswagen ID. μοντέλο μέχρι στιγμής. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας έχει βελτιστοποιηθεί όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας. Ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, προβλέπεται αυτονομία κατά WLTP έως 700 χλμ και χωρητικότητα φόρτισης έως 200 kW. Υπογραμμίζει έτσι την καταλληλότητά του για μεγάλες αποστάσεις, ειδικά για οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα και εταιρική χρήση.

Η προαιρετική μεταβαλλόμενης ενδοτικότητας ανάρτηση με πλήθος ρυθμίσεων (DCC) και ο διαχειριστής δυναμικής οδήγησης της λιμουζίνας για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων έχουν βελτιωθεί εκ βάθρων. Χάρη στη δυνατότητα επιλογής τρόπου οδήγησης, προσφέρουν μεγάλη διαφορά μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς. Μαζί με το νέο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, τα συστήματα εξασφαλίζουν ακριβή οδηγική συμπεριφορά και μέγιστη σταθερότητα.
Το ευρύχωρο και υψηλής ποιότητας εσωτερικό προσφέρει άφθονο χώρο τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Το πιλοτήριο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και το μέγεθος των κλασικών οργάνων έχει μειωθεί σημαντικά. Όλες οι απαραίτητες τυπικές πληροφορίες και προειδοποιήσεις εμφανίζονται πίσω από το τιμόνι στο κόκπιτ. Ο οδηγός λαμβάνει άλλες σημαντικές πληροφορίες μέσω της στάνταρ head-up οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας. Η καρδιά της οθόνης και της λειτουργίας της είναι η οθόνη του συστήματος Infotainment, στον βασικό εξοπλισμό: με διαγώνιο 38 εκατοστών (15 ίντσες), η φιλοσοφία λειτουργίας της έχει επανασχεδιαστεί ριζικά.

Η Volkswagen έχει αναπτύξει μια νέα γενιά καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού. Ανάλογα με την έκδοση, αυτά τα νέα καθίσματα προσφέρουν έως και 14 επιλογές ηλεκτρικής ρύθμισης. Εκτός από το προσαρμοζόμενο κάθισμα Climatronic, διαθέτουν επίσης μια εντελώς νέας σχεδίασης λειτουργία μασάζ. Εκτός από τις μεμονωμένες ρυθμίσεις, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αυτόματη λειτουργία για την κλιματική λειτουργία των καθισμάτων. Εδώ, οι αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας στα καθίσματα ανιχνεύουν την απαίτηση ψύξης ή/και θέρμανσης και ελέγχουν ανάλογα το κλίμα. Η νέα λειτουργία μασάζ των προαιρετικών καθισμάτων ergoActive Premium για οδηγό και συνοδηγό προσφέρει ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο άνεσης. Στην κατηγορία του ID.7, τα νέα καθίσματα ορίζουν ένα πρότυπο που παλαιότερα ήταν γνωστό μόνο στην πολυτελή κατηγορία. Έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη πριν από το τέλος του 2023.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Google: Επιτρέπει στους χρήστες να αλλάζουν κρυφά τη διεύθυνση Gmail τους
- Γιατί η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035 στην ΕΕ θα γίνει εφιάλτης για την Κύπρο
- Ουκρανία: Έπληξε με βρετανικούς πυραύλους Storm Shadow ρωσικό διυλιστήριο
- Ζελένσκι: «Πολλά μπορούν να αποφασιστούν πριν την Πρωτοχρονιά»
- Κακοκαιρία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο δήμος Αγίου Δημητρίου
- Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν στις 31 Δεκεμβρίου – Τα πρόστιμα
- Τέιλορ Σουίφτ: Δώρισε 1 εκατ. δολάρια στον οργανισμό Feeding America
- Ροδόπη: Νεκρό 7χρονο αγόρι έπειτα από φωτιά στο σπίτι του
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








