Στα 96,5 δισ. δολάρια τα έσοδα της μητρικής Alphabet
Το YouTube συνεχίζει να κυριαρχεί στον χώρο του streaming με διαφημίσεις, αναφέροντας διαφημιστικά έσοδα 10,5 δισ. δολαρίων για το δ’ τρίμηνο, σημαντική αύξηση από τα 9,2 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι και ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια σε ένα μόνο τρίμηνο.
Στο τρίτο τρίμηνο, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube είχαν διαμορφωθεί στα 8,9 δισ. δολάρια.
Η πλατφόρμα βίντεο της Google είναι μακράν ο μεγαλύτερος «παίκτης» στο ad-supported streaming αλλά και γενικά στο streaming, με την τελευταία έκθεση Nielsen Gauge να δείχνει ότι το YouTube αντιστοιχούσε σε πάνω από το 11% της συνολικής τηλεθέασης στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Google, Philipp Schindler, οι διαφημίσεις που σχετίζονταν με τις προεδρικές εκλογές του 2024 συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση των εσόδων.
«Τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube ενισχύθηκαν από τις δαπάνες για διαφημίσεις στις εκλογές των ΗΠΑ, με τη συνολική δαπάνη και των δύο πολιτικών κομμάτων να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή που είδαμε στις εκλογές του 2020», ανέφερε ο Schindler σε αναλυτές της Wall Street.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Καφούνης: Κι όμως το 2024 ήταν μια κακή χρονιά για το εμπόριο – Σκέψη για μετακίνηση των εκπτώσεων
- Αεροπλάνο της Delta αναποδογύρισε κατά την προσγείωση στο Τορόντο
- Σολτς: Χρειάζονται νέες πηγές χρηματοδότησης για να συνεχιστεί η βοήθεια στην Ουκρανία
- Ideal: Πρόσκληση σε συνέλευση των ομολογιούχων στις 28 Φεβρουαρίου
- Ευρωβαρόμετρο για social media: Πηγή ενημέρωσης για το 48% των νέων στην Ελλάδα
- Ευρωπαϊκές αγορές: Ρεκόρ για τον Stoxx, άλμα 16% για την Saab
- Έλον Μασκ: Την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου η αυλαία για το chatbot Grok 3
- Γιοργκ Κούκις (Γερμανός ΥΠΟΙΚ): Οι αμυντικές δαπάνες αλλάζουν μόνο προσωρινά τους δημοσιονομικούς κανόνες
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις