Η Meta έχει επικεντρωθεί στην κατασκευή έξυπνων γυαλιών, όπως τα Ray-Ban Meta και πιο πρόσφατα τα Oakley Meta
Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, δήλωσε κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου ότι τα γυαλιά θα αποτελέσουν τον κύριο τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με την τεχνητή νοημοσύνη στο μέλλον.
Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου της Meta, ο Zuckerberg τόνισε στους επενδυτές: “Συνεχίζω να πιστεύω ότι τα γυαλιά θα είναι το ιδανικό form factor για την τεχνητή νοημοσύνη, επειδή επιτρέπουν σε μια τεχνητή νοημοσύνη να βλέπει ό,τι βλέπετε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, να ακούει ό,τι ακούτε και να συνομιλεί μαζί σας.”
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Meta, η προσθήκη οθόνης σε αυτά τα γυαλιά θα ξεκλειδώσει ακόμη μεγαλύτερη αξία, είτε πρόκειται για ένα ευρύτερο, ολογραφικό οπτικό πεδίο, όπως στα επερχόμενα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας Orion της Meta, είτε για μια μικρότερη οθόνη που θα μπορούσε να ενσωματωθεί σε καθημερινά γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης.
“Πιστεύω ότι στο μέλλον, αν δεν έχετε γυαλιά με τεχνητή νοημοσύνη – ή κάποιον τρόπο αλληλεπίδρασης με την τεχνητή νοημοσύνη – πιθανότατα θα βρίσκεστε σε σημαντικό γνωστικό μειονέκτημα σε σύγκριση με άλλους ανθρώπους”, πρόσθεσε ο Zuckerberg.
Η Meta έχει επικεντρωθεί στην κατασκευή έξυπνων γυαλιών, όπως τα Ray-Ban Meta και πιο πρόσφατα τα Oakley Meta. Τα γυαλιά αυτά επιτρέπουν στους χρήστες να ακούν μουσική, να κάνουν λήψη φωτογραφιών ή βίντεο και να θέτουν ερωτήσεις στη Meta AI, μεταξύ άλλων λειτουργιών. Τα φορετά αυτά αξεσουάρ έχουν μετατραπεί σε μια απροσδόκητη επιτυχία για την εταιρεία, καθώς τα έσοδα από τις πωλήσεις των Ray-Ban Meta τριπλασιάστηκαν σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τον γίγαντα των γυαλιών EssilorLuxottica.
Ωστόσο, ο Zuckerberg πιστεύει ότι υπάρχουν περισσότερα να γίνουν με τις οθόνες. “Αυτό είναι στο οποίο έχουμε επικεντρώσει τις προσπάθειες του Reality Labs τα τελευταία 5 με 10 χρόνια – ουσιαστικά κάνοντας έρευνα σε όλα αυτά τα διαφορετικά πράγματα”, δήλωσε.
Το τμήμα Reality Labs έχει αποτελέσει οικονομικό βάρος για την εταιρεία, με λειτουργικές ζημίες 4,53 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο το δεύτερο τρίμηνο. Από το 2020, η μονάδα αυτή έχει χάσει σχεδόν 70 δισεκατομμύρια δολάρια.
Παρόλα αυτά, το μέλλον της καταναλωτικής τεχνητής νοημοσύνης ενδέχεται να μην είναι αποκλειστικά στη μορφή γυαλιών. Την άνοιξη, η OpenAI εξαγόρασε την startup του πρώην στελέχους της Apple, Jony Ive, σε μια συμφωνία 6,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή νέων καταναλωτικών συσκευών αλληλεπίδρασης με την τεχνητή νοημοσύνη. Άλλες startup έχουν ήδη πειραματιστεί με διαφορετικούς μορφότυπους, όπως καρφίτσες τεχνητής νοημοσύνης και κρεμαστά, όπως αυτά από τις Limitless και Friend.
Ο Zuckerberg, ωστόσο, παραμένει ενθουσιώδης για την ιδέα των γυαλιών: “Το άλλο εκπληκτικό με τα γυαλιά είναι ότι θα είναι ο ιδανικός τρόπος συνδυασμού του φυσικού και του ψηφιακού κόσμου. Έτσι, ολόκληρο το όραμα του Metaverse, πιστεύω, θα καταλήξει να είναι εξαιρετικά σημαντικό, και η τεχνητή νοημοσύνη θα επιταχύνει αυτή την εξέλιξη.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ελβετία: Το λιώσιμο των παγετώνων απειλεί να εξαφανίσει χωριά των Αλπεων
- Κεντρική Μακεδονία: Πάνω από 600 παραβάσεις σε ελέγχους της τροχαίας
- Πολιτική Προστασία: Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς για τη Δευτέρα 04/08 σε 22 περιοχές της χώρας
- Ρωσία-Κίνα: Σε εξέλιξη το πρακτικό σκέλος των διμερών ναυτικών ασκήσεων στη Θάλασσα της Ιαπωνίας
- Πορτογαλία: Συναγερμός για τον κίνδυνο πυρκαγιών από σήμερα 03/08
- Δούκας: “Δε δεχόμαστε μαθήματα δημοκρατίας από όσους σκοτώνουν αμάχους”
- Τραμπ για Λούλα: Ας με πάρει να μιλήσουμε για τους δασμούς
- Zuckerberg: Οι άνθρωποι χωρίς ΑΙ γυαλιά θα βρίσκονται σε μειονεκτική θέση στο μέλλον
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις