Οι μέτοχοι θα λάβουν νέες μετοχές αντί για μέρισμα
H εταιρεία ALTER EGO MEDIA Α.Ε. ανακοίνωσε στο Χρημαστήριο Αθηνών, όπου είναι εισηγμένη, την τιμή διάθεσης των νέων μετοχών, που εκδίδονται στο πλαίσιο της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της μέσω επανεπένδυσης του μερίσματος από τα κέρδη της οικονομικής χρήσης 2024. Η τιμή διάθεσης ορίστηκε σε 4,20 ευρώ ανά μετοχή.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, με την από 19.06.2025 απόφασή του, όρισε ότι η τιμή διάθεσης θα ισούται με τον μέσο όρο της χρηματιστηριακής σταθμισμένης βάσει όγκου τιμής της μετοχής (VWAP – Volume Weighted Average Price) της Εταιρείας των τριών (3) πρώτων ημερών διαπραγμάτευσης της περιόδου άσκησης του δικαιώματος επανεπένδυσης του μερίσματος (δηλαδή από την 25.06.2025 έως και την 27.06.2025), μειωμένη κατά ποσοστό 3% (ποσοστό έκπτωσης), με στρογγυλοποίηση στο αμέσως μεγαλύτερο
δεύτερο δεκαδικό ψηφίο.
Σήμερα, Δευτέρα 30 Ιουνίου, η μετοχή έκλεισε στο Χρηματιστήριο Αθηνών στα 4,38 ευρώ (+1,81%).
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τερκενλής: Αύξηση τζίρου και κερδών αλλά και πίεση στα λειτουργικά κόστη
- Αποχώρησε η Κωνσταντίνα Κάρσα από τη Deloitte
- Safe Bulkers, Inc. - Safe Bulkers Announces Annual Meeting of Stockholders
- Αισιοδοξία στις συνομιλίες ΗΠΑ, ΙΡΑΝ αν και το θέμα των πυρηνικών ακόμα δεν έχει συζητηθεί
- Μέσι – Αυστρία: 2 – 0
- Βασ. Σωτηρόπουλος: «Σημαντική ημέρα για το κράτος δικαίου»
- ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΑΕ - Αποτελέσματα Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της ΔΕΗ Α.Ε.
- Βρετανία: Ο Μπέρναμ ορκίστηκε βουλευτής και ετοιμάζεται για τη διαδοχή του Στάρμερ
προτεινόμενη πηγή στην Google
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








