Διεθνή

Black Friday: 10,8 δισ. δολάρια σε online παραγγελίες ξόδεψαν οι Αμερικανοί

Οι διαδικτυακές δαπάνες στις ΗΠΑ την Black Friday αυξήθηκαν κατά 10,2%, σύμφωνα με την Adobe

Διαδικτυακές αγορές συνολικής αξίας περίπου 10,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, πραγματοποίησαν οι Αμερικανοί καταναλωτές την Black Friday, σύμφωνα με ενημερωμένα στοιχεία της Adobe Analytics.

Η Black Friday σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου αγορών για τους λιανοπωλητές. Ο ανταγωνισμός μεταξύ τους έχει ενταθεί, όπως καταγράφει το Reuters, καθώς προσπαθούν να προσελκύσουν κάθε καταναλωτή που αναζητά εκπτώσεις, ακόμη και με περιορισμένο προϋπολογισμό.

Η αυξημένη διαδικτυακή αγοραστική δραστηριότητα ενδέχεται να ευνοεί γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Amazon και η Walmart. Η Walmart, που διαθέτει 4.700 καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, έχει επενδύσει σημαντικά στις παραδόσεις στο σπίτι κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, προκειμένου να ενισχύσει τις επιδόσεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Οι διαδικτυακές δαπάνες στις ΗΠΑ την Black Friday αυξήθηκαν κατά 10,2%, σύμφωνα με την Adobe, η οποία παρακολουθεί συσκευές που χρησιμοποιούν το λογισμικό της, για να διαχειρίζεται περισσότερες από 1 τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε ιστότοπους λιανικής πώλησης στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Τα κορυφαία προϊόντα σε διαδικτυακές πωλήσεις περιλάμβαναν είδη μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος και μαλλιών, καθώς και ηχεία Bluetooth και μηχανές εσπρέσο, ανέφερε σήμερα η Adobe. Οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών αυξήθηκαν κατά 622% σε σύγκριση με τις μέσες ημερήσιες πωλήσεις του Οκτωβρίου, ενώ οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν κατά 561% και οι πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών σημείωσαν άνοδο 476% σε σχέση με τον Οκτώβριο, πρόσθεσε η Adobe.

Αλυσίδες πολυκαταστημάτων όπως οι Macy’s και Kohl’s, καθώς και η Target, ενδέχεται να δουν μειωμένες πωλήσεις αυτήν την εορταστική περίοδο, η οποία είναι συντομότερη, με μόνο 26 ημέρες μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και των Χριστουγέννων.

Το 2023, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ δαπάνησαν 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές αγορές την Black Friday, ενώ το 2022 οι δαπάνες ανήλθαν σε 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Adobe.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu