Τιμές και ευκολία στην πληρωμή τα σημεία κλειδιά στην επιλογή
Η ταχύτητα των συναλλαγών αλλά και η μεγάλη γκάμα προϊόντων αποτελούν τα βασικά θέλγητρα του ηλεκτρονικού εμπορίου για τους Έλληνες καταναλωτές, ανεξαρτήτως ηλικίας,
Η διαπίστωση ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πλέον για όλες τις ηλικίες, ακόμα και στην Ελλάδα προκύπτει από έρευνα της Nexi Ελλάς.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της συγκεκριμένης μελέτης πλέον ηλεκτρονικές αγορές πραγματοποιούνται από όλες τις γενιές, ωστόσο, κάθε γενιά επηρεάζεται από διαφορετικά κίνητρα κι έχει διαφορετικές προτιμήσεις.
Αυτό που κινεί, όμως, όλες τις ηλικίες είναι η αναζήτηση χαμηλότερης τιμής για το προιόν που τους ενδιαφέρει.
Πιο συγκεκριμένα, για την γενιά των baby boomers (65-79 ετών), η ευκολία ανεύρευσης προϊόντων αποτελεί βασικό κίνητρο, ενώ για την generation X (50-64 ετών), η ευκολία σύγκρισης τιμών αποτελεί προτεραιότητα.
Αναφορικά με την γενιά των Millennials (30-49 ετών), η εξοικονόμηση χρόνου αποτελεί προτεραιότητα, ενώ η γενιά των Gen Z (18-29 ετών) θέλει να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε μεγάλη γκάμα προϊόντων.
Υπάρχουν, όμως, διαφορές και στο ποιες περιοχές προτιμούν για τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν. Κατά όσα αναφέρει η έρευνα, η Gen Z έχει τάση προς τις παγκόσμιες αγορές, σε ποσοστό περίπου 58%.
Αυτό το ποσοστό είναι μειωμένο κατά για τους baby boomers.
Σε ό,τι αφορά δε, που βρίσκονται τα eshops που προτιμούν, η Κίνα και η Γερμανία έχουν τα πρωτεία.
Η αντικαταβολή κυριαρχεί στις μεγαλύτερες ηλικίες
Η ευκολία στους τρόπους πληρωμής είναι κάτι που επηρεάζει όλες τις ηλικίες στην επιλογή e-shop, καθώς θέλουν να επιτύχουν την μέγιστη δυνατή ασφάλεια στις πληρωμές.
Ως εκ τούτου, η έρευνα δείχνει ότι το 16% της Gen Z επιλέγει να πληρώσει μέσω Revolut, ενώ το 20% των baby boomers προτιμά τον πιο παραδοσιακό τρόπο πληρωμής της αντικαταβολής, για λόγους ασφάλειας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Jan Κaras: Ο CEO του ΟΠΑΠ επενδύει στην Ελλάδα
- Ασφάλειες: Η αφαίμαξη με τα συμβόλαια υγείας συνεχίζεται – Έφθασαν τα ειδοποιητήρια με νέες αυξήσεις 9%
- Ιβάν Σαββίδης: «Πακετάρει» τα μέσα ενημέρωσης και ρίχνει νέο χρήμα στο Open
- Coca Cola 3E: Τί φέρνουν στην κατανάλωση οι γεωπολιτικές εντάσεις και η αύξηση του καφέ
- Ο Τέλης Μυστακίδης χρηματοδότης του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Τουρκία: Ανέβασε χάρτη στην UNESCO που χωρίζει στα δύο το Αιγαίο
- Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην περιοχή του Μαραθώνα
- Τραμπ από G7: «Το Ιράν θέλει αποκλιμάκωση»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις