Η θέση της εταιρείας για το διοικητικό πρόστιμο 500.000 ευρώ από το Υπουργείο Ανάπτυξης
Ανακοίνωση για το διοικητικό πρόστιμο ύψους 500.000 ευρώ που της επέβαλε το υπουργείο Ανάπτυξης για παραπλανητικές εκπτώσεις, εξέδωσε η εταιρεία ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ, σημειώνοντας ότι πρόκειται για δύο από τους 20.000 κωδικούς του ηλεκτρονικού καταστήματος για τους οποίους η εταιρεία είχε δώσει εξηγήσεις.
Η ανακοίνωση της εταιρείας:
“Αναφορικά με την αιφνίδια ανακοίνωση επιβολής διοικητικού προστίμου από το Υπουργείο Ανάπτυξης και η οποία αφορά στην πιθανή παραπλάνηση των καταναλωτών με ανακριβείς ανακοινώσεις τιμών, η ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ επιθυμεί να ενημερώσει για τα εξής:
Ο έλεγχος της υπηρεσίας αναφέρεται σε δύο (2) από τους 20.000+ κωδικούς του ηλεκτρονικού Οutlet καταστήματος https://www.sportsfactory.gr, κατά την περίοδο 7/10/2024 έως και 29/10/2024.
Στο ένα και μόνο προϊόν που πωλήθηκε από το εν λόγω Outlet ηλεκτρονικό κατάστημα στα 50,92 ευρώ, η αναφερόμενη παράβαση από το Υπουργείο Ανάπτυξης εστίαζε στην ανακοίνωση μείωση τιμής που δεν ήταν η χαμηλότερη των 30 ημερών ως βάση αναφοράς της μείωσης αυτής.
Τα προϊόντα αυτά διατίθενται πραγματικά και συνεχώς σε μειωμένη τιμή, όντας σε καθεστώς Outlet , σε σχέση με την αρχική τιμή τους, ενώ η όποια διακύμανση τιμής παρατίθεται για σκοπούς σύγκρισης και μόνο.
Οι συστημικές ενημερώσεις τιμών γίνονται σε καθημερινή βάση, ενώ οι τεχνικοί έλεγχοι τιμών βελτιστοποιούνται συνεχώς και διορθώνουν άμεσα ενδεχόμενες αποκλίσεις, ώστε οι εμπορικές πρακτικές μας να είναι εναρμονισμένες με τον Νόμο και τον Κώδικα Δεοντολογίας.
Θεωρούμε ότι η επιβολή του εν λόγω προστίμου, ιδιαίτερα λόγω της περιόδου, αλλά και του τρόπου που επιβλήθηκε, είναι κατάφορη αδικία και σε καμία περίπτωση το περιστατικό δεν αντιπροσωπεύει τις εμπορικές πρακτικές της ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ.
Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι παρόλο που κληθήκαμε να υποβάλλουμε εξηγήσεις μέχρι και τις 29/11/2024, τις οποίες και καταθέσαμε μέσω αναλυτικού υπομνήματος εμπρόθεσμα, το Υπουργείο επέλεξε να επικοινωνήσει πρώτα την επιβολή προστίμου μέσω δελτίου τύπου και κατόπιν να κοινοποιήσει τη σχετική απόφαση στην εταιρεία μας, έχοντας στερήσει το νόμιμο δικαίωμα της εταιρείας για επαρκή ακρόαση.
Η ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ επιδιώκει συνεχείς διαβουλεύσεις με τους αρμόδιους φορείς, για την ορθότερη δυνατή συμμόρφωση με τις επιταγές του νόμου, λειτουργώντας ως αρωγός των συμφερόντων του Καταναλωτή. Είναι δεδομένο όμως ότι θα είμαστε συνεπείς ως προς την προάσπιση των δικαιωμάτων μας με κάθε νόμιμο μέσο, για την αποκατάσταση της οποιαδήποτε βλάβης προκαλείται στην εταιρεία μας και προσκαλούμε τις αρμόδιες αρχές σε ανοιχτό διάλογο, με στόχο την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς.
Η παρουσία της ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ από το 1982 εστιάζει στην ικανοποίηση και τον σεβασμό του καταναλωτή, στο προϊόν και στην αθλητική κουλτούρα, αξίες που έχουν αναγνωριστεί από το καταναλωτικό κοινό, που μας έχει αναδείξει ως πρωταγωνιστές στην αγορά αθλητικών ειδών. Όλα αυτά τα χρόνια όλοι οι άνθρωποι της εταιρίας μας δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για την προάσπιση αυτών των αξιών και την εξυπηρέτηση του αγοραστικού κοινού”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με κέρδη – Βαριές απώλειες 6,52% για Stellantis
- Attica Group: Υποχώρηση καθαρών κερδών 24% το 9μηνο 2024, στα 45,3 εκατ. ευρώ
- Μητσοτάκης: «Περιμένουμε πολλά από τις τράπεζες, αλλά ένας έκτακτος φόρος δεν είναι στα σχέδιά μας»
- ΕΒΕΑ: Προσφεύγει στα δικαστήρια ο Συνδυασμός του Νίκου Σοφιανού
- Υπ. Ανάπτυξης: Πρόστιμα 610.000 ευρώ σε άλλες 4 εταιρείες για παραπλανητικές εκπτώσεις
- Ideal: Άσκησαν το δικαίωμα πρόωρης εξόφλησης 21 ομολογιούχοι
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Μηδένισε το ποσοστό του ο Βαγγέλης Μαρινάκης
- ΔΕΔΔΗΕ: Έχουν αποκατασταθεί τα περισσότερα προβλήματα ηλεκτροδότησης από την κακοκαιρία Bora
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις