Στις εσωτερικές μετρήσεις της εταιρείας παρατηρούνται σαφείς ενδείξεις αποκλιμάκωσης του εσωτερικού πληθωρισμού ο οποίος κινείται στο -3%
Με αρνητικό πληθωρισμό συνεχίζει να “τρέχει” για έβδομο μήνα η Lidl Ελλάς, με τις τιμές της να είναι μειωμένες κατά μέσο όρο κατά 3,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους. Τα παραπάνω επισημαίνονται σε σχετική ανακοίνωση της Lidl Ελλάς, όπου σημειώνεται ότι στις εσωτερικές μετρήσεις της εταιρείας παρατηρούνται σαφείς ενδείξεις αποκλιμάκωσης του εσωτερικού πληθωρισμού ο οποίος κινείται στο -3%. Μάλιστα, τονίζεται ότι η επιτυχία αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα ενός ολοκληρωμένου πλάνου ενεργειών της Lidl Ελλάς με στόχο τη μείωση του κόστους και τη συνεχή βελτίωση και υποστήριξη των πελατών της.
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται: “Η Lidl Ελλάς, χωρίς να επαναπαύεται στις θεσμικές πρωτοβουλίες, συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές με την επέκταση της πρωτοβουλίας “Μόνιμη Μείωση Τιμής”, η οποία αφορά στη μείωση τιμής κατά τουλάχιστον -5% σε τουλάχιστον 80 προϊόντα, εξασφαλίζοντας έτσι πως οι καταναλωτές της δεν χρειάζεται να κάνουν συμβιβασμούς στα εβδομαδιαία ψώνια τους.
Συνολικά, από τον Μάιο του 2023, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε μειώσεις τιμών έως και -37%, σε περισσότερα από 330 προϊόντα, επιτυγχάνοντας μόνιμα ανταγωνιστικές τιμές. Αξιοσημείωτο παράδειγμα των προσπαθειών της εταιρείας αποτελεί μια σειρά ενεργειών, όπου η Lidl Ελλάς ήταν η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που προσέφερε το γάλα ιδιωτικής ετικέτας με σταθερή τιμή 0,99 ευρώ, καθώς και το ράφι με την προωθητική ενέργεια προϊόντων που πωλούνται 1 ευρώ.
Επιπλέον, μέσω του προγράμματος πιστότητας Lidl Plus, οι πελάτες της επωφελούνται καθημερινά από τις μοναδικές προσφορές και έχουν την δυνατότητα να εξοικονομήσουν μέχρι και 1.000 ευρώ τον χρόνο, απολαμβάνοντας ποικιλία και οικονομία. Με συνέπεια και σεβασμό απέναντι στον καταναλωτή, η Lidl Ελλάς, διατηρώντας ενιαία τιμολογιακή πολιτική σε ολόκληρη τη χώρα, παραμένει η μοναδική αλυσίδα που προσφέρει μεγάλες προσφορές στις ήδη ανταγωνιστικότερες τιμές της αγοράς”.
Ο Martin Brandenburger, CEO και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς, δήλωσε: “Η επίτευξη αρνητικού πληθωρισμού για 7ο συνεχόμενο μήνα αποδεικνύει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες και τις πιο ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά. Είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να προσφέρουμε οικονομικές λύσεις χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Στη Lidl Ελλάς, δεν σταματάμε ποτέ να αναζητούμε τρόπους να μειώσουμε το κόστος για τους καταναλωτές μας, εξασφαλίζοντας πάντα την καλύτερη δυνατή ποιότητα”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Financial Times: Δασμοί σε δύο στάδια από τις 2 Απριλίου – Η στρατηγική του Τραμπ για την αυτοκινητοβιομηχανία
- Πανό υπέρ Ιμάμογλου από βουλευτές του SPD
- Η Ινδία “δείχνει” το δρόμο: Μειώνει τους δασμούς στις εισαγωγές από τις ΗΠΑ για να κερδίσει μείωση στις εξαγωγές της
- Νέους κανόνες οδικής ασφάλειας ανακοίνωσε η Κομισιόν
- Στη Metlen ο Στεφάν Σεζουρνέ, αρμόδιος της Κομισιόν για τη βιομηχανική στρατηγική
- Συμφωνία για κατάπαυση πυρός στη Μαύρη Θάλασσα μεταξύ Μόσχας και Κιέβου
- Ευρωβαρόμετρο: Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στην Ελλάδα (52%) θεωρούν πρόβλημα τον πληθωρισμό και κόστος ζωής
- Πρόσκληση προς ΔΕΣΦΑ για επέκταση αγωγού φυσικού αερίου 156 χιλιομέτρων στη Δυτική Μακεδονία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις