To 2022 η εταιρεία άγγιξε το 1,7 εκατ. ευρώ πωλήσεις
Με 22 καταστήματα δραστηριοποιείται πλέον στη χώρα μας το σερβικό brand καλλυντικών και ειδών περιποίησης Lili Drogerie, καθώς μέσα στο Σαββατοκύριακο άνοιξε το πιο πρόσφατο στην περιοχή της Χαλκίδας.
Είχαν προηγηθεί άλλα δύο εγκαίνια καταστημάτων, μόλις λίγες ημέρες πριν στη Λαμία και στον Άγιο Δημήτριο στην Αθήνα.
Το πρώτο φυσικό σημείο πώλησης της εταιρείας είχε ανοίξει ακριβώς πριν από τρία χρόνια, εν μέσω πανδημίας, τον Απρίλιο του 2021, και από τότε η επέκταση της σέρβικης αλυσίδας συνεχίζει με γοργούς ρυθμούς.
Εκτός από τα φυσικά καταστήματα, η Lili Drogerie διατηρεί επίσης ιστοσελίδα στα ελληνικά, η οποία αν και δεν έχει e-shop, εν τούτοις αξιοποιείται για να παρουσιάζει τις μηνιαίες προτάσεις εκπτώσεων και προσφορών σε προϊόντα ομορφιάς, περιποίησης και καλλυντικών.
Σημειώνεται ότι το format της Lili Drogerie είναι στηριγμένο σ’ ένα υβρίδιο προσφοράς επώνυμων ειδών, αλλά και δικών της μαρκών. Τα δε καταστήματα της είναι μικρού και μεσαίου εμβαδού, περιορίζοντας το λειτουργικό κόστος, αν και τοποθετούνται σε νευραλγικές αγορές. Αυτό σημαίνει πως κατά καιρούς χώροι για τα Lili Drogerie αποτελούν τόσο εμπορικά κέντρα όπως Mall, Avenue και το εμπορικό πάρκο της Trade Estates στην Πειραιώς, όσο και ανεξάρτητα καταστήματα κοντά σε εμπορικές πιάτσες.
H διαδρομή της αλυσίδας ξεκίνησε το 2003 στο Βελιγράδι και γρήγορα εξαπλώθηκε σε όλη τη Σερβία, όπου διαθέτει δίκτυο με πάνω από 200 καταστήματα.
Επόμενος σταθμός ήταν η Βουλγαρία, με πάνω από 90 καταστήματα εν έτει 2024, ενώ τρίτος σταθμός ήταν πριν από τρία χρόνια η Ελλάδα, στην οποία υπάρχουν βλέψεις για περαιτέρω επέκταση. Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες καταστάσεις της εταιρείας, το 2022, οι πωλήσεις της έφτασαν τα 1,7 εκατ. ευρώ στη χώρα μας.
CEΟ της μητρικής είναι ο Nemanja Stevanovic, ενώ την εν Ελλάδι επέκταση της εταιρείας στη χώρα μας επιβλέπει ο CEO Greece Μιχάλης Ζερβογιαννάκης.
Η εταιρεία αναπτύσσει δικά της brands, όπως Velnea, Solevita, 21 Cosmetics, αλλά διατηρεί συνεργασίες τόσο με ντόπιες εταιρείες (π.χ. Σαράντης, Frezyderm, ΜΕΓΑ, Septona), αλλά και πολυεθνικές (Unilever, L’Oreal, P&G κ.α.), συμπληρώνοντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τι σηματοδοτεί η είσοδος της Alter Ego Media στα ζωντανά θεάματα μέσω της εταιρείας του Διονύση Παναγιωτάκη
- Πιερρακάκης στα 20χρονα του Bruegel: «Χρειαζόμαστε μια ενιαία αγορά όχι 27 εκδοχές της»
- Ευρωπαϊκές αγορές: Μεικτά πρόσημα μετά τα αμετάβλητα επιτόκια της ΕΚΤ
- Εργαζόμενοι ΕΛΤΑ για κλείσιμο καταστημάτων: Εφαρμόζεται «σχέδιο Αρμαγεδδώνας»
- Placement για το 3,7% των μετοχών της HelleniQ Energy
- CrediaBank: Παραιτήθηκε από το ΔΣ η Δέσποινα Δοξάκη
- Τέμπη: Ξανά διακοπή στη δίκη με τα βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας
- CPI: Υποχώρηση εσόδων και ζημιογόνο αποτέλεσμα – Σε εξέλιξη εταιρικός μετασχηματισμός
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
 
 







