Ο υπουργός Ανάπτυξης έχει εξαγγείλει από τον περασμένο Νοέμβριο το νέο μέτρο, καθώς όλα τα μέτρα που έχει λάβει μέχρι στιγμής για την ακρίβεια έχουν πέσει στο κενό
Με την ακρίβεια να καλπάζει, καθώς όλες οι ενέργειες που έχει κάνει μέχρι τώρα το υπουργείο Ανάπτυξης δεν έχουν καταφέρει να αντιμετωπίσουν τον πληθωρισμό, η πολιτική ηγεσία ετοιμάζεται να πάρει μέτρα για τις πλασματικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ. Το νέο πλαίσιο για την αγορά, έχει στόχο την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές αναφορές για δήθεν εκπτώσεις και προσφορές στα ράφια.
Το υπουργείο Ανάπτυξης επεξεργάζεται το νέο πλαίσιο για τις προωθητικές ενέργειες. “Θα καταπολεμούνται οι υπερβολικές ή οι πλασματικές εκπτώσεις με το φαινόμενο κάποια προϊόντα να πωλούνται με έκπτωση καθ’ όλη την χρονιά χωρίς η έκπτωση να είναι στην πραγματικότητα ειλικρινής” τόνισε ο Γ.Γ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος.
Προσφορές με δικλείδες ασφαλείας
Η θέσπιση αυστηρότερων κανόνων στις προσφορές έχει απώτερο στόχο την συγκράτηση των αρχικών τιμών από τους προμηθευτές με έμφαση στα καθαριστικά σπιτιού και στα απορρυπαντικά ρούχων αλλά και στα είδη προσωπικής υγιεινής (σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες κ.α.). Ειδικά για τα δεμένα πακέτα 1+1 επιδίωξη του αρμόδιου υπουργείου είναι να μπει τέλος στις διαρκείς πλασματικές προωθητικές ενέργειες και να προκύπτει πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή.
Μεταξύ των μέτρων που βρίσκονται στο τραπέζι είναι σύμφωνα με πληροφορίες η επιβολή χρονικού περιορισμού των προσφορών αλλά και η υποχρέωση του προμηθευτή να αποδεικνύει ότι το προϊόν 1+1 είχε διατεθεί μεμονωμένα στην τιμή της προσφοράς.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Φέσια στην ΕΤΑΔ από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού – Επιβεβαιώνει αλλά επιμένει στη σιωπή
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις