Τεχνολογία

Apple: Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε η νέα διαφήμιση του νέου iPad

Οι έντονες αντιδράσεις έκαναν την εταιρεία να ζητήσει συγγνώμη

Η νέα διαφήμιση της Apple για το νέο iPad Pro προκάλεσε τόσο σφοδρές αντιδράσεις που η εταιρεία αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη. Η διαφήμιση δείχνει μια πρέσα να συνθλίβει διάφορα αντικείμενα που συνδέονται με την ανθρώπινη δημιουργικότητα, όπως μουσικά όργανα, φωτογραφικές μηχανές, μια γραφομηχανή, βιβλία και κουτιά με μπογιές, τα οποία στη συνέχεια συμπιέζονται στο «πιο ισχυρό και πιο λεπτό iPad».

«Απλώς φανταστείτε όλα τα πράγματα που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του», έγραψε ο CEO της Apple Τιμ Κουκ σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter) για το νέο iPad Pro.

Ωστόσο, η διαφήμιση προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα, καθώς πολλοί είπαν ότι απεικονίζει την καταστροφή των πολιτιστικών βιομηχανιών από την τεχνολογική βιομηχανία.

«Η καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική χορηγία της Σίλικον Βάλεϊ» έγραψε ο βρετανός ηθοποιός Χιου Γκραντ στο X.

«Μου αρέσουν τα iPad, αλλά δεν ξέρω γιατί κάποιος θεώρησε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα. Είναι η πιο ειλικρινής μεταφορά για αυτό που κάνουν οι εταιρείες τεχνολογίας στις τέχνες, στους μουσικούς, στους δημιουργούς, στους συγγραφείς και στους κινηματογραφιστές: τους πιέζουν, τους χρησιμοποιούν, δεν τους πληρώνουν καλά, παίρνουν τα πάντα και μετά λένε ότι όλα δημιουργήθηκαν από αυτούς» έγραψε ο παραγωγός, σκηνοθέτης και συγγραφέας Ασίφ Καπάντια.

Οι έντονες αντιδράσεις έκαναν την εταιρεία να ζητήσει συγγνώμη.

«Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Τορ Μάιρεν, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Apple. «Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δεν πετύχαμε το στόχο με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε».

Σε δήλωσή της στο AdAge, η εταιρία παραδέχτηκε πως δεν πέτυχε το στόχο με τη νέα της διαφήμιση και ανακοίνωσε πως εγκατέλειψε τα σχέδιά της να την προβάλλει στην τηλεόραση.

Η Apple είναι γνωστή για τις διαφημίσεις της που προκαλούν αίσθηση. Άλλωστε, χρησιμοποιούσε κάποτε το σλόγκαν «Σκέψου Διαφορετικά». Μια από τις πιο διάσημες διαφημίσεις του Super Bowl στην ιστορία είναι η διαφήμιση της Apple «1984», σε σκηνοθεσία του κινηματογραφικού σκηνοθέτη Ρίντλεϊ Σκοτ, η οποία προέτρεπε τους καταναλωτές να επαναστατήσουν ενάντια στην ηγεμονία των PC της IBM και να δοκιμάσουν τη νέα τεχνολογία οικιακών υπολογιστών Macintosh.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu