Σημείωσε άνοδο 2,2% στα 50,01 δολάρια ανά ουγκιά
Το ασήμι έφτασε στο ψυχολογικό επίπεδο των 50 δολαρίων για πρώτη φορά, ενισχυμένο από το ρεκόρ ανόδου του χρυσού, την αυξανόμενη ζήτηση από τους επενδυτές και το έλλειμμα προσφοράς.
Ειδικότερα, σημείωσε άνοδο 2,2% στα 50,01 δολάρια ανά ουγκιά, σημειώνει το Reuters. Το μέταλλο έχει κερδίσει περισσότερο από 73% φέτος, επωφελούμενο από τους ίδιους παράγοντες με αυτούς που οδήγησαν στην άνοδο του χρυσού, καθώς και από τη στενότητα στην αγορά spot.
«Η ενδιαφέρουσα πτυχή της αγοράς ασημιού είναι ότι οι καθαρές long θέσεις είναι μόνο ελαφρώς υψηλότερες, επομένως δεν πρόκειται για ράλι που βασίζεται σε κερδοσκοπικό ενδιαφέρον. Υπάρχουν ορισμένα αρκετά σταθερά θεμελιώδη στοιχεία που συνδέονται με αυτήν την κίνηση στην τιμή του ασημιού», δήλωσε ο ανεξάρτητος αναλυτής Ross Norman.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Η Ισπανία ξέσπασε στη Σαουδική Αραβία
- Νέες απειλές Τραμπ σκιάζουν τις ειρηνευτικές συνομιλίες στην Ελβετία
- Οριοθετήθηκε η φωτιά στην περιοχή Αμπέλα στη Σύρο
- Οριστικοποίηση κόστους επένδυσης 6,98 εκατ. ευρώ της ΑΤΛΑΣ ΤΕΪΠΣ
- Ο Βασιλιάς επέστρεψε: Ο Ομπράντοβιτς ξανά στον πάγκο του Παναθηναϊκού
- Φωτιά στη Σύρο και μήνυμα εγκατάλειψης της περιοχής Τρία Λαγκώνια
- Observer: Προς παραίτηση ο Στάρμερ τη Δευτέρα
- Μητσοτάκης: Η πλατφόρμα PosoKanei ήρθε για να μείνει (όπως και η e-Katanalotis, που έφυγε νύχτα)
προτεινόμενη πηγή στην Google
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








