Προϊόντα - Υπηρεσίες

Bίκος: Μετά το παγωμένο τσάι, ανανεώνει το χαρτοφυλάκιο των mixers για την αγορά της εστίασης

Financialreport.gr

Ο Chief Marketing Officer της εταιρείας, Κωνσταντίνος Σεπετάς

Για να κυκλοφορήσουν προηγήθηκαν μήνες επενδύσεων στην έρευνα και την ανάπτυξη με στόχο τη δημιουργία γεύσεων χωρίς προσθήκη ζάχαρης

Εμπλουτίζει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της στα premium ροφήματα η Βίκος, καθώς μετά το παγωμένο τσάι που λάνσαρε πριν από μερικούς μήνες, προχώρησε στην κυκλοφορία δύο νέων προϊόντων, ως συνοδευτικά ποτών. Αυτή τη φορά, όμως, είναι προϊόντα που απευθύνονται στην αγορά της εστίασης.

Πρόκειται για δύο νέα Ζero Tonics στην γκάμα των premium mixers, το VIKOS Zero Τonic και το VIKOS Zero Pink Grapefruit Tonic.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία, τα νέα Tonic έχουν ως βάση το φυσικό μεταλλικό νερό ΒΙΚΟΣ και για να κυκλοφορήσουν προηγήθηκαν μήνες επενδύσεων στην έρευνα και την ανάπτυξη με στόχο τη δημιουργία γεύσεων χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Όπως τονίζεται, επίσης, από τη Βίκος, για τη στρατηγική είσοδο της σειράς VIKOS Zero Mixers στο απαιτητικό κανάλι Ho.Re.Ca
υπήρξε ένωση δυνάμεων με τους Κωνσταντίνο Θεοδωρακόπουλο και Αλέξανδρο Τσελεπή, την ομάδα πίσω από το The Bar in Front of the Bar, το οποίο κατατάχθηκε στο Νο. 47 των World’s 50 Best Bars.

Η σειρά αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο αποκλειστικά στην αγορά της εστίασης.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu