Αναγκαίο χαρακτηρίζει τον υποχρεωτικό εμβολιασμό ο καθηγητής Πνευμονολογίας και Λοιμωξιολογίας στο ΑΠΘ και διευθυντής της Κλινικής Αναπνευστικής Ανεπάρκειας του νοσοκομείου «Γ.Παπανικολάου» στη Θεσσαλονίκη, Ιωάννης Κιουμής, υποστηρίζοντας πως με τον τρόπο αυτό η Πολιτεία «οφείλει να προστατεύσει τα μέλη της, που έχουν συναίσθηση της κατάστασης της πανδημίας του κορονοϊού» και να χτιστεί ένα τείχος ανοσίας. Μιλώντας […]