«Η κείμενη εργατική νομοθεσία προβλέπει τι μπορεί να κάνει μια επιχείρηση σε αυτή την περίπτωση. Εάν η επιχείρηση μπορεί για παράδειγμα να βάλει έναν εργαζόμενο σε τηλεργασία, μπορεί να το κάνει. Αν αποφασίσει να τον απολύσει και ο εργαζόμενος αμφισβητήσει το δικαίωμα αυτής της απόλυσης, πάνε στο δικαστήριο και αυτό κρίνει αν είναι νόμιμη η απόλυση. Η κυβέρνηση […]