Επιχειρήσεις

Γιάννης Πρεκεζές, Ηisense Hellas: Στρατηγική απόφαση για εδραίωση παρουσίας στην Ελλάδα

user4

Ο Γιάννης Πρεκεζές, Country Manager της Hisense Hellas

«Θα υπάρξει στροφή προς πιο ενεργειακά αποδοτικές συσκευές»

Δύο χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα συμπληρώνει φέτος το Μάιο η κινεζική εταιρεία ηλεκτρικών συσκευών Hisense. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται ιδιαίτερη κινητικότητα για εδραίωση της παρουσίας στην δεδομένου ότι μέσα σε λίγες εβδομάδες, από τον Απρίλιο και μετά η εταιρεία άλλαξε νομική μορφή και έγινε ΑΕ, απέκτησε νέα έδρα στην περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας ενώ συγκροτήθηκε και νέο διοικητικό συμβούλιο με τη συμμετοχή Ελλήνων και ξένων όπως του Γιάννη Πρεκεζέ, στη θέση του Αντιπροέδρου, του Vodeb Bostjan, regional sales director για την Ελλάδα και άλλες χώρες των Βαλκανίων και της Ειρήνης Πέτση.

Η εταιρεία αποφάσισε να επενδύσει, χωρίς ακόμα να αποκαλύπτεται το ποσό από την ελληνική θυγατρική, επισημαίνοντας, όμως, ότι πρόκειται για μια συνεχιζόμενη επενδυτική κίνηση με μακροπρόθεσμη προοπτική για το μέλλον.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στο Financial Report ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Hisense Hellas Γιάννης Πρεκεζές «η άφιξη της Hisense Hellas στην Ελλάδα είναι στρατηγική απόφαση από τα κεντρικά γραφεία της Κίνας», όπως και το γεγονός της αλλαγής της εταιρείας σε ΑΕ και σε πιο εστιασμένο σχεδιασμό για την εγχώρια αγορά και με πόλο έλξης, εκτός από την Αττική και την Περιφέρεια.

Για το ίδιο στέλεχος, ο «κύριος στόχος της εταιρείας για την ερχόμενη τριετία είναι να πρωταγωνιστήσει σε σημαντικές προϊοντικές κατηγορίες όπως η ψύξη, η πλύση, ο κλιματισμός και η τηλεόραση», οι οποίες είναι τα τελευταία χρόνια και στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων, σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρικές συσκευές, των Ελλήνων. Σε αυτό, ωστόσο, θα πρέπει να κονταροχτυπηθεί με κολοσσούς όπως η Samsung και η LG, οι οποίες έχουν κραταιό μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Κατά όσα αναφέρει ο κ. Πρεκεζές, η Hisense Hellas βρίσκεται σε διαδικασία εδραίωσης στην ελληνική αγορά: «Έχουμε ξεκινήσει ήδη με την ίδρυση θυγατρικής, έχει ήδη στελεχωθεί η εταιρία με το αρχικό προσωπικό», ωστόσο, όπως αναφέρει, στην παρούσα φάση «δεν προβλέπεται το άνοιγμα καταστήματος, καθώς η πώληση θα γίνεται μέσω των καταστημάτων λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών».

Σε αυτό το πλαίσιο και με τον ανταγωνισμό στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών να αυξάνεται χρόνο με το χρόνο, ο κ. Πρεζεκές υπογραμμίζει στο Financial Report ότι το προσεχές χρονικό διάστημα αναμένεται να υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στον κλάδο, οι οποίες σχετίζονται με την κλιματική κρίση και το μεταβαλλόμενο πεδίο στην τεχνολογία, ενώ βαρύνουσας σημασίας θα είναι και η εξοικονόμηση ενέργειας.
«Το τοπίο των ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια προβλέπεται να μεταβληθεί σημαντικά, επηρεαζόμενο από τεχνολογικές εξελίξεις, περιβαλλοντικές απαιτήσεις, αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θα υπάρξει στροφή προς πιο ενεργειακά αποδοτικές συσκευές, οι smart συσκευές και η συνδεσιμότητα θα ενσωματωθούν σε περισσότερα προϊόντα και η after sales εξυπηρέτηση θα παίζει μεγαλύτερη βαρύτητα στην επιλογή της μάρκας», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Με δύο εισηγμένες εταιρείες και 14 βιομηχανικά πάρκα

H εταιρία Hisense ιδρύθηκε το 1969 στην πόλη Τσιγκτάο της Κίνας και τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σε έναν παγκόσμιο ηλεκτρονικό και πληροφοριακό κολοσσό, εμμένοντας στη στρατηγική “ανάπτυξης της τεχνολογικής βάσης του ήχου και στην εύρωστη λειτουργία” του ομίλου. Το 2023 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, η οποία δραστηριοποιείται, πλέον, παγκοσμίως με 12,1 δις δολάρια, ενώ στη θέση του Προέδρου βρίσκεται ο Fisher Yu.

O Fisher Yu, Πρόεδρος της Hisense

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται από την εταιρεία, η Hisense στηρίζεται από ψηφιακή τεχνολογία πολυμέσων, σύγχρονη τεχνολογία επικοινωνιών, τεχνολογία πράσινης ενέργειας ψύξης, τεχνολογία έξυπνης αστικής μεταφοράς, τεχνολογία οπτικής επικοινωνίας, τεχνολογία ηλεκτρονικής ιατρικής, τεχνολογία οθόνης λέιζερ, πολυμέσα κάλυψης, οικιακές συσκευές, ΙΤ ευφυή συστήματα πληροφοριών και σύγχρονη βιομηχανία ακίνητων περιουσιών, με αιχμή του δόρατος, όσον αφορά τα προϊόντα της να είναι οι τηλεοράσεις και τα κινητά τηλέφωνα.

Το 2014, τα έσοδα από τις πωλήσεις της Hisense αποτελούνταν από 98 δισεκατομμύρια Yuan, ενώ κατατάχθηκε 5η ανάμεσα στις 100 κορυφαίες επιχειρήσεις ηλεκτρονικών πληροφοριών της Κίνας.

Σημειώνεται ότι εν έτει 2025, η Hisense έχει δύο εταιρίες, τη Hisense Electric Co., Ltd στο Χρηματιστήριο της Σανγκάη και τη Hisense Kelon Electrical Holdings Company Ltd. στα Χρηματιστήρια της Shenzhen και της Σανγκάη. Η Hisense, επίσης, είναι κάτοχος τριών διάσημων εμπορικών σημάτων, Hisense, Keleon και Ronshen.

Κατά πληροφορίες από την εταιρεία, ο όμιλος Hisense απασχολεί πάνω από 80.000 υπαλλήλους παγκοσμίως, ενώ διαθέτει και 14 βιομηχανικά πάρκα, μερικά από τα οποία βρίσκονται στην Κίνα, στις περιοχές Qingdao, Shunde και Huzhou, την Τσεχική Δημοκρατία, τη Νότια Αφρική και το Μεξικό.

Από την Hisense, επίσης, έχουν ιδρυθεί 18 κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) στην Κίνα, στις πόλεις Κινγκντάο και Σεντζέν, στις Ηνωμένες Πολιτείες, στη Γερμανία, στη Σλοβενία, στο Ισραήλ και σε άλλες χώρες.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu