Μια αγορά που ανεβαίνει συνεχώς
Στη συνεχώς ανοδική αγορά των έτοιμων γευμάτων θέλει να αναπτύξει τη στρατηγική της για την επόμενη ημέρα η εταιρεία Καλλιμάνης και για το λόγο αυτό λάνσαρε σειρά sushi έτοιμου για κατανάλωση, μετά από ειδική επένδυση άνω των 2,5 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για την είσοδο σε μια κατηγορία που τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει συνεχώς, καθώς μειώνεται σταδιακά η μερίδα του κοινού που μαγειρεύει στο σπίτι, ενώ αυξάνεται το ποσοστό αυτών που επιθυμούν να τρώνε υγιεινά και φαγητό με επιρροές από το εξωτερικό.
Η επωνυμία είναι η Sushida και η συσκευασία περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα για on the go χρήση: chopsticks, wasabi και σάλτσα σόγιας, απλοποιώντας το φαγητό σε κάθε ώρα της ημέρας.
Για να γνωρίσει το κοινό αυτή τη νέα γευστική εμπειρία, η εταιρεία λανσάρει την καμπάνια “Sushida – Γεύσεις που σε ταξιδεύουν”.
Η δημιουργία των προϊόντων Sushida συνοδεύεται από μια επένδυση άνω των 2,5 εκατ. ευρώ για τη νέα παραγωγική μονάδα της εταιρείας στο Αίγιο, δυναμικότητας έως 15 εκατομμυρίων πακέτων sushi ετησίως.
Κατά την εταιρεία, μέσω αυτής της επένδυσης, ενισχύεται η γκάμα προϊόντων Καλλιμάνης με καινοτόμες προτάσεις, εδραιώνοντας τη θέση της στις διεθνείς αγορές και ακολουθώντας τη ραγδαία αναπτυσσόμενη τάση των έτοιμων προτάσεων φαγητού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Βαγγέλης Μαρινάκης: «Πρέπει να διαλυθεί ο σκιώδης στόλος της Ρωσίας, είναι απειλή για τη ναυτιλία και το περιβάλλον»
- ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 76,9% στις πτωχεύσεις επιχειρήσεων το 2024
- Κ. Γκιλφόιλ: Στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών για συνάντηση με τον κ.κ. Ιερώνυμο (Βίντεο)
- Η βιομηχανική παραγωγή ξαναπαίρνει μπροστά στην ευρωζώνη – «Άλμα» Ελλάδας το Σεπτέμβριο
- Facebook: Τέλος τα like και τα share για τις εξωτερικές ιστοσελίδες
- Profile Software: Επέκταση της λύσης Axia με νέες δυνατότητες Wealth Management
- ΔΕΗ: Αναβάθμιση από MSCI σε βαθμίδα “A” για θέματα ESG
- Στο 29,79% η συμμετοχή της UniCredit στην Alpha Bank
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








