Ο όμιλος σούπερ μάρκετ στηρίζει εργαζόμενους που επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί μέσω υποβοηθούμενης αναπαραγωγής
Με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας (11 Μαΐου 2025), η αλυσίδα σούπερ μάρκετ METRO (My market και METRO Cash & Carry) ανακοίνωσε την ανανέωση του προγράμματος υποστήριξης εργαζομένων της που επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί μέσω υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. Η πρωτοβουλία υλοποιείται για τρίτη συνεχή χρονιά σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Be-Live.
Η εταιρεία θα καλύψει εξ ολοκλήρου το κόστος της θεραπείας για τρία ακόμη ζευγάρια εργαζομένων της μέσα στο 2025. Από την έναρξη του προγράμματος μέχρι σήμερα, έχουν γεννηθεί δύο παιδιά, ενώ άλλες οικογένειες αναμένουν τη γέννηση του παιδιού τους. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία της συγκεκριμένης στήριξης σε ένα κοινωνικό περιβάλλον όπου η υπογεννητικότητα αποτελεί μείζον ζήτημα.
Οι ενδιαφερόμενοι εργαζόμενοι της METRO μπορούν να υποβάλουν αίτηση ηλεκτρονικά μέσω του ιστότοπου του οργανισμού Be-Live. Η επιλογή γίνεται βάσει ιατρικών, κοινωνικών και οικονομικών κριτηρίων, με τη διαδικασία να διασφαλίζει την απόλυτη εχεμύθεια των συμμετεχόντων.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής πολιτικής της METRO, που θέτει στο επίκεντρο τον θεσμό της οικογένειας και τη στήριξη των εργαζομένων της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Reggeborgh: Δωρεά ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού 334.658 ευρώ στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας
- Κροατία: Πρώην υπουργός καταδικάστηκε για κατάχρηση ευρωπαϊκών πόρων
- Intertech: Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο ΔΣ
- Ευρωπαϊκές αγορές: Μεγάλες απώλειες, πτώση 1,47% ο Stoxx 600
- Pepsi: Η Elliott επενδύει 4 δισ. δολάρια – Εκτίναξη της μετοχής
- Γαλλία: Επίθεση με μαχαίρι στη Μασσαλία – 4 τραυματίες, νεκρός ο δράστης
- ΥΠΕΘΟ για ιδιωτικό χρέος, κόκκινα δάνεια και ληξιπρόθεσμες οφειλές στην ΑΑΔΕ
- Μπάφετ: «Είμαι απογοητευμένος» από τη διάλυση της Kraft Heinz
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις