Ο όμιλος σούπερ μάρκετ στηρίζει εργαζόμενους που επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί μέσω υποβοηθούμενης αναπαραγωγής
Με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας (11 Μαΐου 2025), η αλυσίδα σούπερ μάρκετ METRO (My market και METRO Cash & Carry) ανακοίνωσε την ανανέωση του προγράμματος υποστήριξης εργαζομένων της που επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί μέσω υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. Η πρωτοβουλία υλοποιείται για τρίτη συνεχή χρονιά σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Be-Live.
Η εταιρεία θα καλύψει εξ ολοκλήρου το κόστος της θεραπείας για τρία ακόμη ζευγάρια εργαζομένων της μέσα στο 2025. Από την έναρξη του προγράμματος μέχρι σήμερα, έχουν γεννηθεί δύο παιδιά, ενώ άλλες οικογένειες αναμένουν τη γέννηση του παιδιού τους. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία της συγκεκριμένης στήριξης σε ένα κοινωνικό περιβάλλον όπου η υπογεννητικότητα αποτελεί μείζον ζήτημα.
Οι ενδιαφερόμενοι εργαζόμενοι της METRO μπορούν να υποβάλουν αίτηση ηλεκτρονικά μέσω του ιστότοπου του οργανισμού Be-Live. Η επιλογή γίνεται βάσει ιατρικών, κοινωνικών και οικονομικών κριτηρίων, με τη διαδικασία να διασφαλίζει την απόλυτη εχεμύθεια των συμμετεχόντων.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής πολιτικής της METRO, που θέτει στο επίκεντρο τον θεσμό της οικογένειας και τη στήριξη των εργαζομένων της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΔΥΠΑ: Πώς και σε ποιους θα καταβληθούν οι τρεις δόσεις της επιχορήγησης 17.000 ευρώ
- Ευρωπαίοι ηγέτες: «Ναι» από Τραμπ για κυρώσεις στη Ρωσία αν ο Πούτιν αρνηθεί την εκεχειρία 30 ημερών
- Πάπας Λέων ΙΔ΄: «Ακολουθούμε τα χνάρια του Φραγκίσκου»
- METRO: Στηρίζει για τρίτη χρονιά πρόγραμμα εργαζομένων για την απόκτηση παιδιού
- Παγωτό: Γιατί φέτος είναι γλύκισμα… πολυτελείας
- Τραμπ: Άμεση παύση εχθροπραξιών μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν
- Ανέστειλαν τις απεργίες οι εργαζόμενοι στη Hellenic Train
- Σε ποιους κλάδους επένδυσαν περισσότερο τα funds το πρώτο τρίμηνο του 2025
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις