Ο όμιλος σούπερ μάρκετ στηρίζει εργαζόμενους που επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί μέσω υποβοηθούμενης αναπαραγωγής
Με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας (11 Μαΐου 2025), η αλυσίδα σούπερ μάρκετ METRO (My market και METRO Cash & Carry) ανακοίνωσε την ανανέωση του προγράμματος υποστήριξης εργαζομένων της που επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί μέσω υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. Η πρωτοβουλία υλοποιείται για τρίτη συνεχή χρονιά σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Be-Live.
Η εταιρεία θα καλύψει εξ ολοκλήρου το κόστος της θεραπείας για τρία ακόμη ζευγάρια εργαζομένων της μέσα στο 2025. Από την έναρξη του προγράμματος μέχρι σήμερα, έχουν γεννηθεί δύο παιδιά, ενώ άλλες οικογένειες αναμένουν τη γέννηση του παιδιού τους. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία της συγκεκριμένης στήριξης σε ένα κοινωνικό περιβάλλον όπου η υπογεννητικότητα αποτελεί μείζον ζήτημα.
Οι ενδιαφερόμενοι εργαζόμενοι της METRO μπορούν να υποβάλουν αίτηση ηλεκτρονικά μέσω του ιστότοπου του οργανισμού Be-Live. Η επιλογή γίνεται βάσει ιατρικών, κοινωνικών και οικονομικών κριτηρίων, με τη διαδικασία να διασφαλίζει την απόλυτη εχεμύθεια των συμμετεχόντων.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής πολιτικής της METRO, που θέτει στο επίκεντρο τον θεσμό της οικογένειας και τη στήριξη των εργαζομένων της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γερμανία: Ο Μάρκους Ζέντερ επανεξελέγη στην ηγεσία του CSU
- Η λίστα με τα αιτήματα των αγροτών
- Ουκρανία: Χωρίς ρεύμα έπειτα από ρωσική επίθεση χιλιάδες άνθρωποι
- Επίδομα Θέρμανσης: Εως τις 23 Δεκεμβρίου η πρώτη δόση
- Ουάσινγκτον: Καταστροφικές πλημμύρες – Ολόκληρες περιοχές κάτω από το νερό
- Πιερρακάκης: Οι αποφάσεις του Eurogroup να έχουν άμεσο αποτύπωμα στη ζωή των πολιτών
- ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο “χάρτης” των πληρωμών έως τις 19 Δεκεμβρίου
- Peter Greene: Νεκρός στο διαμέρισμά του ο κακός της “Μάσκας” και του “Pulp Fiction”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








