Η σύμβαση - ΣΔΙΤ έχει ανάδοχο τηη ιταλογαλλική κοινοπραξία ATM-EGIS, με τίμημα 250 εκατ. ευρώ και διάρκεια 11 ετών
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα υπογραφεί η σύμβαση, που πέρασε ήδη από την Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής, για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η σύμβαση υλοποιείται με την μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με αναθέτουσα αρχή η Ελληνικό Μετρό.
Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και ανάδοχος αναδείχθηκε το σχήμα ATM-EGIS με τίμημα 250 εκατ. ευρώ. Προβλέπει πως για 11 χρόνια το συγκεκριμένο σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του μέσου.
Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ. Σταθμός – Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμαριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).
.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Alter Ego: Εγκρίθηκε το πρόγραμμα επανεπένδυσης μερίσματος
- ΓΣΕΒΕΕ: Στηρίζει τα συνεργεία αυτοκινήτων για απόσυρση του ψηφιακού πελατολογίου
- Χρηματιστήριο: Τέταρτο πτωτικό σερί με συνολικές απώλειες 2,71%
- Πρόστιμο στην Pictet για ξέπλυμα χρήματος
- Σι Τζινπίνγκ: «Η στρατιωτική σύγκρουση Ισραήλ – Ιράν δεν θα λύσει τα προβλήματα»
- Τανκς του Ισραήλ σκότωσαν 59 στη Γάζα που προσπαθούσαν να εξασφαλίσουν επισιτιστική βοήθεια
- Billys: Ολοκλήρωσε νέα χρηματοδότηση 2,1 εκατ. ευρώ
- Ιράν: Ξεπέρασαν τους 450 οι νεκροί
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις