Η σύμβαση - ΣΔΙΤ έχει ανάδοχο τηη ιταλογαλλική κοινοπραξία ATM-EGIS, με τίμημα 250 εκατ. ευρώ και διάρκεια 11 ετών
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα υπογραφεί η σύμβαση, που πέρασε ήδη από την Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής, για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η σύμβαση υλοποιείται με την μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με αναθέτουσα αρχή η Ελληνικό Μετρό.
Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και ανάδοχος αναδείχθηκε το σχήμα ATM-EGIS με τίμημα 250 εκατ. ευρώ. Προβλέπει πως για 11 χρόνια το συγκεκριμένο σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του μέσου.
Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ. Σταθμός – Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμαριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).
.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Σοβαρός τραυματισμός για τον Γιώργο Παπαγιάννη στον αγώνα της Εφές με τον Παναθηναϊκό
- Πρίγκιπας Άντριου: Παραιτείται των τίτλων λόγω Επστάϊν
- Πρώτες δηλώσεις Τραμπ και Ζελένσκι: Οχι και τόσο πρόθυμο ο Τραμπ να δώσει τους Τόμαχοκ
- Δημοσκόπηση MRB: Αλλαγή κυβέρνησης θέλει το 70% και βλέπει ότι η χώρα είναι σε πορεία κρίσης
- ΔΕΗ: Στις 18 Νοεμβρίου η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων 9μηνου
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με απώλειες – Στο -2,42% ο τραπεζικός δείκτης
- Πιερρακάκης με Μπέσεντ στην Ουάσιγκτον για επενδύσεις και ενέργεια
- ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Οι πληρωμές της εβδομάδας 20 έως 24 Οκτωβρίου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις