Η σύμβαση - ΣΔΙΤ έχει ανάδοχο τηη ιταλογαλλική κοινοπραξία ATM-EGIS, με τίμημα 250 εκατ. ευρώ και διάρκεια 11 ετών
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα υπογραφεί η σύμβαση, που πέρασε ήδη από την Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής, για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η σύμβαση υλοποιείται με την μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με αναθέτουσα αρχή η Ελληνικό Μετρό.
Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και ανάδοχος αναδείχθηκε το σχήμα ATM-EGIS με τίμημα 250 εκατ. ευρώ. Προβλέπει πως για 11 χρόνια το συγκεκριμένο σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του μέσου.
Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ. Σταθμός – Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμαριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).
.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Kodak: Η εταιρεία με ιστορία 133 ετών δεν μπορεί να καλύψει χρέη 500 εκατ. ευρώ
- Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Σίσι με έμφαση σε Γάζα και διμερή θέματα
- Σεισμός 4,2 Ρίχτερ ανοιχτά της Παλαιόχωρας Χανίων
- ΝΑΤΟ: Οι αρχηγοί των γενικών επιτελείων επιβεβαίωσαν την στήριξή τους στην Ουκρανία
- Κουτσούμπας από Πάτρα: «Εγκληματικές οι ευθύνες της κυβέρνησης στις πυρκαγιές- Δεν είχε πυρασφάλεια η ΒΙΠΕ»
- Στέιτ Ντιπάρτμεντ στον Κρις Πάππας: Η θέση των ΗΠΑ για την Τουρκία και τα F-35 δεν έχει αλλάξει
- Τραμπ: Ζητάει τώρα την παραίτηση της Λίζα Κουκ, μέλος του ΔΣ της Fed
- Μητσοτάκης για συλλήψεις εμπρηστών: Τέλος η ατιμωρησία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις