Η σύμβαση - ΣΔΙΤ έχει ανάδοχο τηη ιταλογαλλική κοινοπραξία ATM-EGIS, με τίμημα 250 εκατ. ευρώ και διάρκεια 11 ετών
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα υπογραφεί η σύμβαση, που πέρασε ήδη από την Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής, για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η σύμβαση υλοποιείται με την μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με αναθέτουσα αρχή η Ελληνικό Μετρό.
Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και ανάδοχος αναδείχθηκε το σχήμα ATM-EGIS με τίμημα 250 εκατ. ευρώ. Προβλέπει πως για 11 χρόνια το συγκεκριμένο σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του μέσου.
Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ. Σταθμός – Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμαριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).
.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Υποχωρεί το γιεν μετά την αύξηση των επιτοκίων από την Τράπεζα της Ιαπωνίας
- ΕΕ: Πακέτο – μαμούθ 90 δισ. ευρώ στην Ουκρανία χωρίς τα παγωμένα ρωσικά κεφάλαια
- ΑΑΔΕ: “Αγκάθι” για τον προϋπολογισμό οι ανείσπρακτοι φόροι
- Μπλόκα: Τι προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης όταν κλείνουν οι αυτοκινητόδρομοι
- Καιρός: Αίθριος με αλλαγή σκηνικού από το Σάββατο με βροχές και καταιγίδες
- Wall Street: Κλείσιμο με άνοδο λόγω των στοιχείων για τον πληθωρισμό
- Lidl Ελλάς: Σταθερή Επένδυση και Δυναμική Συμβολή στην Οικονομία – To Πλάνο Ανάπτυξης έως το 2029
- Χριστουγεννιάτικο Gala της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών στο Ecali Club (φωτό)
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








