Η σύμβαση - ΣΔΙΤ έχει ανάδοχο τηη ιταλογαλλική κοινοπραξία ATM-EGIS, με τίμημα 250 εκατ. ευρώ και διάρκεια 11 ετών
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα υπογραφεί η σύμβαση, που πέρασε ήδη από την Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής, για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η σύμβαση υλοποιείται με την μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με αναθέτουσα αρχή η Ελληνικό Μετρό.
Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και ανάδοχος αναδείχθηκε το σχήμα ATM-EGIS με τίμημα 250 εκατ. ευρώ. Προβλέπει πως για 11 χρόνια το συγκεκριμένο σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του μέσου.
Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ. Σταθμός – Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμαριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).
.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μητσοτάκης προς αγρότες: Διάλογος δεν γίνεται με τελεσίγραφα
- Αγορά: Ανοιχτά τα καταστήματα σήμερα 14/12 – Το εορταστικό ωράριο και τι ισχύει για σούπερ μάρκετ
- ΕΚΤ: Σταθερά τα επιτόκια όλο το 2026 – Τι σημαίνει αυτό για τους δανειολήπτες
- ΗΠΑ: Δύο νεκροί και εννέα τραυματίες από πυροβολισμούς στο Πανεπιστήμιο Brown
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Στην ευρωπαϊκή εισαγγελία οι 15 από τους 16 συλληφθέντες της Κρήτης (Βίντεο)
- Κολωνός: Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό αναβάτη μηχανής μετά από σύγκρουση με ΙΧ
- Νέο Μετρό: Η επέκταση προς Γλυφάδα “κλειδώνει” λόγω ανάπλασης του Ελληνικού
- Καιρός: Νεφώσεις με ασθενείς τοπικές βροχοπτώσεις
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








