Η σύμβαση - ΣΔΙΤ έχει ανάδοχο τηη ιταλογαλλική κοινοπραξία ATM-EGIS, με τίμημα 250 εκατ. ευρώ και διάρκεια 11 ετών
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα υπογραφεί η σύμβαση, που πέρασε ήδη από την Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής, για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η σύμβαση υλοποιείται με την μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με αναθέτουσα αρχή η Ελληνικό Μετρό.
Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και ανάδοχος αναδείχθηκε το σχήμα ATM-EGIS με τίμημα 250 εκατ. ευρώ. Προβλέπει πως για 11 χρόνια το συγκεκριμένο σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του μέσου.
Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ. Σταθμός – Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμαριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).
.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μέχρι την κατανάλωση στα McDonald’s επηρέασε η πολιτική Τραμπ
- Επίθεση χάκερ και στα Harrods – Τρίτη βρετανική αλυσίδα που δέχτηκε κυβερνοεπίθεση
- Καρυστιανού κατά Κασσελάκη για δηλώσεις του για τα αίτια της πυρόσφαιρας
- Καιρός: Σε άνοδο η θερμοκρασία
- Αποχωρούν ο σύμβουλος εθνικής ασφάλειας του Λευκού Οίκου και ο αναπληρωτής του
- Κικίλιας: Καμία αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων της ακτοπλοΐας
- Ξανά για δύο κράτη στην Κύπρο μιλάει ο Ερντογάν
- Υπεγράφη η Υπουργική Απόφαση για τον διεθνή διαγωνισμό έρευνας υδρογονανθράκων νοτίως της Πελοποννήσου και της Κρήτης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις