Η σύμβαση - ΣΔΙΤ έχει ανάδοχο τηη ιταλογαλλική κοινοπραξία ATM-EGIS, με τίμημα 250 εκατ. ευρώ και διάρκεια 11 ετών
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα υπογραφεί η σύμβαση, που πέρασε ήδη από την Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής, για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η σύμβαση υλοποιείται με την μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με αναθέτουσα αρχή η Ελληνικό Μετρό.
Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και ανάδοχος αναδείχθηκε το σχήμα ATM-EGIS με τίμημα 250 εκατ. ευρώ. Προβλέπει πως για 11 χρόνια το συγκεκριμένο σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του μέσου.
Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ. Σταθμός – Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμαριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).
.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ανεπηρέαστα τα ελληνικά ομόλογα από τη γαλλική κρίση
- Ο Κυριάκος σκέφτεται να ιδρύσει ένα ακόμα υπουργείο: «Ερευνας»
- ElvalHalcor: Αλουμίνιο υψηλών προδιαγραφών, για την κατασκευή πολεμικών πλοίων από τη Naval Group
- Στάρμερ: Καταγγέλλει την εμπρηστική ρητορική Μασκ σε διαδήλωση ακροδεξιών στο Λονδίνο
- Eυρωπαϊκές αγορές: Κέρδη μετά τη συμφωνία ΗΠΑ – Κίνας για TikTok
- Δικαιοσύνη για Τέμπη: Πιο «τυφλή» δε γίνεται
- ΓΣΕΕ: Απεργία την 1η Οκτωβρίου – Ζητάει απόσυρση 13ώρου και συλλογικές συμβάσεις
- Πόπη Σεμερτζίδου (σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ): «Θέλω να μας αφήσουν ήσυχους»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις