Επιχειρήσεις

Sinsay: Τόλμησε και έφυγε εκτός ηπειρωτικής Ελλάδας, ανοίγοντας σημείο στην Πάρο

Financialreport.gr

H LPP, μητρική της Sinsay διαθέτει, πλέον, ένα δίκτυο που ξεπερνά τα 30 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα, ενώ απασχολεί και πάνω από 300 άτομα προσωπικό

Τη δεύτερη είσοδό του σε σημείο εκτός ηπειρωτικής Ελλάδας, αυτή τη φορά στην Πάρο, έκανε το πολωνικό brand νεανικής ένδυσης και ειδών σπιτιού, Sinsay, τρία χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του στη χώρα μας. Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό γίνεται σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει τόσο την δυναμική των μόνιμων κατοίκων, όσο και την τουριστική περίοδο, η οποία πλέον αρχίζει τον Απρίλιο και κρατά μέχρι τον Νοέμβριο.

Αυτή είναι μια λογική, η οποία έρχεται σε αντίθεση με την στρατηγική του άλλου πολωνικού αντίπαλου δέους, της Pepco, που μέχρι τώρα έχει επεκταθεί αποκλειστικά στην ηπειρωτική Ελλάδα, φοβούμενη τα μεταφορικά κόστη μέσω θαλάσσιας οδού.

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο σημείο πώλησης της συγκεκριμένης αλυσίδας, της Sinsay, ήταν στις αρχές του 2023 στο Ηράκλειο της Κρήτης. 

Είχε προηγηθεί ένα ακόμα σημείο πώλησης στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης, ξεπερνώντας πλέον τα τριάντα καταστήματα.

H LPP, μητρική της Sinsay, διαθέτει, πλέον, ένα δίκτυο που ξεπερνά τα 30 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα, ενώ απασχολεί και πάνω από 300 άτομα προσωπικό. Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, πάντως, επεκτατική διάθεση θα υπάρχει και μέσα στο 2026, με την στρατηγική να επικεντρώνεται σε σημεία της Αθήνας που δεν υπάρχει παρουσία τoυ brand, στη Θεσσαλονίκη και σε πόλεις της Πελοποννήσου.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu