Στα 96,5 δισ. δολάρια τα έσοδα της μητρικής Alphabet
Το YouTube συνεχίζει να κυριαρχεί στον χώρο του streaming με διαφημίσεις, αναφέροντας διαφημιστικά έσοδα 10,5 δισ. δολαρίων για το δ’ τρίμηνο, σημαντική αύξηση από τα 9,2 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι και ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια σε ένα μόνο τρίμηνο.
Στο τρίτο τρίμηνο, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube είχαν διαμορφωθεί στα 8,9 δισ. δολάρια.
Η πλατφόρμα βίντεο της Google είναι μακράν ο μεγαλύτερος «παίκτης» στο ad-supported streaming αλλά και γενικά στο streaming, με την τελευταία έκθεση Nielsen Gauge να δείχνει ότι το YouTube αντιστοιχούσε σε πάνω από το 11% της συνολικής τηλεθέασης στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Google, Philipp Schindler, οι διαφημίσεις που σχετίζονταν με τις προεδρικές εκλογές του 2024 συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση των εσόδων.
«Τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube ενισχύθηκαν από τις δαπάνες για διαφημίσεις στις εκλογές των ΗΠΑ, με τη συνολική δαπάνη και των δύο πολιτικών κομμάτων να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή που είδαμε στις εκλογές του 2020», ανέφερε ο Schindler σε αναλυτές της Wall Street.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Απεργιακές κινητοποιήσεις ετοιμάζει το σωματείο στον σιδηρόδρομο μετά την απόλυση Γενιδούνια
- Μεντβέντεφ για συμφωνία ΗΠΑ-Ουκρανίας για ορυκτά: Ο Τραμπ ανάγκασε το Κίεβο να πληρώσει
- Βολές Μανιατάκη για τις διαδικασίες που ακολουθεί η Βουλή για Τέμπη
- Επιστολή Ευρωβουλευτών σε Μητσοτάκη για το ρόλο Ελλήνων εφοπλιστών στη διακίνηση ρώσικου πετρελαίου
- Κάλπες για δήμους, βαρόμετρο για τα κόμματα, στο Ηνωμένο Βασίλειο
- ΕΥΔΑΠ: Σε αναμονή για τις αναπροσαρμογές στα τιμολόγια και για τον διαγωνισμό για τους νέους υδρομετρητές
- Οι πρώτες αντιδράσεις μετά τη συμφωνία των ΗΠΑ για τα ορυκτά της Ουκρανίας
- Ο Σύνδεσμος Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων γιόρτασε τα 100 χρόνια του κλάδου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις