Στα 96,5 δισ. δολάρια τα έσοδα της μητρικής Alphabet
Το YouTube συνεχίζει να κυριαρχεί στον χώρο του streaming με διαφημίσεις, αναφέροντας διαφημιστικά έσοδα 10,5 δισ. δολαρίων για το δ’ τρίμηνο, σημαντική αύξηση από τα 9,2 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι και ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια σε ένα μόνο τρίμηνο.
Στο τρίτο τρίμηνο, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube είχαν διαμορφωθεί στα 8,9 δισ. δολάρια.
Η πλατφόρμα βίντεο της Google είναι μακράν ο μεγαλύτερος «παίκτης» στο ad-supported streaming αλλά και γενικά στο streaming, με την τελευταία έκθεση Nielsen Gauge να δείχνει ότι το YouTube αντιστοιχούσε σε πάνω από το 11% της συνολικής τηλεθέασης στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Google, Philipp Schindler, οι διαφημίσεις που σχετίζονταν με τις προεδρικές εκλογές του 2024 συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση των εσόδων.
«Τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube ενισχύθηκαν από τις δαπάνες για διαφημίσεις στις εκλογές των ΗΠΑ, με τη συνολική δαπάνη και των δύο πολιτικών κομμάτων να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή που είδαμε στις εκλογές του 2020», ανέφερε ο Schindler σε αναλυτές της Wall Street.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- N. Mπέρτσος: Μπαίνει στα τουριστικά καταλύματα το πρώην στέλεχος της Grivalia και της Εurobank
- Tethys: Το ελληνικό success story προβληματικών δανείων του ξενοδοχειακού κλάδου
- Τετραήμερο 28ης Οκτωβρίου: Γεμάτοι οι ουρανοί της Aegean με 95% πληρότητα οι διεθνείς προορισμοί – Οι τοπ επιλογές
- Ανασυγκροτήθηκε το Δ.Σ. της Τράπεζας Χανίων: Πρόεδρος ο Μιχαήλ Μαρακάκης
- Κατατέθηκε η αχρείαστη τροπολογία για τον Άγνωστο Στρατιώτη: 6 υπουργοί υπογράφουν και αναθέτουν σε ιδιωτική εταιρεία να σβήσει τα 57 ονόματα των Τεμπών!
- Ευρωπαϊκές αγορές: Με άνοδο ξεκίνησε η εβδομάδα
- Λαβρόφ και Ρούμπιο συζήτησαν τα «επόμενα βήματα προς τη διευθέτηση του πολέμου στην Ουκρανία»
- ONYX: Τα ποσοστά των βασικών μετόχων μετά την εισαγωγή στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις