Στα 96,5 δισ. δολάρια τα έσοδα της μητρικής Alphabet
Το YouTube συνεχίζει να κυριαρχεί στον χώρο του streaming με διαφημίσεις, αναφέροντας διαφημιστικά έσοδα 10,5 δισ. δολαρίων για το δ’ τρίμηνο, σημαντική αύξηση από τα 9,2 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι και ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια σε ένα μόνο τρίμηνο.
Στο τρίτο τρίμηνο, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube είχαν διαμορφωθεί στα 8,9 δισ. δολάρια.
Η πλατφόρμα βίντεο της Google είναι μακράν ο μεγαλύτερος «παίκτης» στο ad-supported streaming αλλά και γενικά στο streaming, με την τελευταία έκθεση Nielsen Gauge να δείχνει ότι το YouTube αντιστοιχούσε σε πάνω από το 11% της συνολικής τηλεθέασης στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Google, Philipp Schindler, οι διαφημίσεις που σχετίζονταν με τις προεδρικές εκλογές του 2024 συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση των εσόδων.
«Τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube ενισχύθηκαν από τις δαπάνες για διαφημίσεις στις εκλογές των ΗΠΑ, με τη συνολική δαπάνη και των δύο πολιτικών κομμάτων να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή που είδαμε στις εκλογές του 2020», ανέφερε ο Schindler σε αναλυτές της Wall Street.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Όταν η «ευελιξία, ταχύτητα κι ο έλεγχος» κοστίζουν ζωές στο Ελληνικό
- Νέο φωτογραφικό υλικό με Τραμπ, Επστάιν και άλλους «πλούσιους και ισχυρούς άνδρες»
- ΕΕ: Μόνιμο πάγωμα των περιουσιακών στοιχείων της Ρωσίας και δάνειο στην Ουκρανία
- ΑΑΔΕ: Μειώθηκε 61% σε έξι χρόνια το κενό ΦΠΑ στην Ελλάδα
- Ρόμπερτ Φίτσο: Ούτε ένα ευρώ στον στρατό της Ουκρανίας
- Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: Με «επιλεκτική μνήμη» ο Μπουκώρος κάλυψε τον Μυλωνάκη
- Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: «Έχεις τρεις ημέρες να φύγεις από τη χώρα» – Η απειλή στον Πάσχο Μανδραβέλη
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο τέλος έκλεισαν με απώλειες
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








