Στα 96,5 δισ. δολάρια τα έσοδα της μητρικής Alphabet
Το YouTube συνεχίζει να κυριαρχεί στον χώρο του streaming με διαφημίσεις, αναφέροντας διαφημιστικά έσοδα 10,5 δισ. δολαρίων για το δ’ τρίμηνο, σημαντική αύξηση από τα 9,2 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι και ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια σε ένα μόνο τρίμηνο.
Στο τρίτο τρίμηνο, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube είχαν διαμορφωθεί στα 8,9 δισ. δολάρια.
Η πλατφόρμα βίντεο της Google είναι μακράν ο μεγαλύτερος «παίκτης» στο ad-supported streaming αλλά και γενικά στο streaming, με την τελευταία έκθεση Nielsen Gauge να δείχνει ότι το YouTube αντιστοιχούσε σε πάνω από το 11% της συνολικής τηλεθέασης στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Google, Philipp Schindler, οι διαφημίσεις που σχετίζονταν με τις προεδρικές εκλογές του 2024 συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση των εσόδων.
«Τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube ενισχύθηκαν από τις δαπάνες για διαφημίσεις στις εκλογές των ΗΠΑ, με τη συνολική δαπάνη και των δύο πολιτικών κομμάτων να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή που είδαμε στις εκλογές του 2020», ανέφερε ο Schindler σε αναλυτές της Wall Street.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Παράνομη η στάση εργασίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας
- ΕΛΤΑ: Γιατί σταματούν και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία την αποστολή δεμάτων στις ΗΠΑ
- Mitsubishi: Αποχωρεί από τρία έργα υπεράκτιας αιολικής ενέργειας στην Ιαπωνία
- SpaceX: Το Starship ολοκλήρωσε με επιτυχία την 10η δοκιμαστική πτήση του
- Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά: Θετικό το νομοσχέδιο για τη μείωση της γραφειοκρατίας
- Κ. Γιαζιτζόγλου, Πρόεδρος ΣΜΕ: Τα όπλα της αποτροπής στο μέλλον θα λέγονται γάλλιο, αντιμόνιο, βολφράμιο, γερμάνιο και χαλκός
- Nippon Steel: 3,1 δισ. δολάρια για ανακαίνιση του εργοστασίου Gary Works της US Steel
- Chevron: Σχέδια για επιστροφή στη Λιβύη μετά από 15 χρόνια απουσίας για έρευνα και παραγωγή υδρογονανθράκων
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις