Ξεκίνησε από χθες το βράδυ το dentist pass, το προληπτικό πρόγραμμα οδοντιατρικής για όλα τα παιδιά από 6 έως 12 ετών, ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ. Είναι ένα πρόγραμμα σε συνεργασία με το υπουργείο Υγείας, πρόσθεσε ο κ. Πιερρακάκης, τονίζοντας ότι θα ακολουθήσουν πολλά άλλα τέτοια προγράμματα. Όσον αφορά το εκλογικό αποτέλεσμα και τις νέες εκλογές της 25ης Ιουνίου, ο κ. Πιερρακάκης τόνισε […]