Μετά τη διαγραφή από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας
Μετά τη διαγραφή του Μάριου Σαλμά από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, φαίνεται ότι στο κόμμα δεν θέλουν ούτε να τον βλέπουν. Ετσι η Μαρία Συρεγγέλα ανακοίνωσε ότι ο ανεξάρτητος, πλέον, βουλευτής, διαγράφεται και από το κόμμα.
Η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας:
Με απόφαση της Γραμματέως της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Μαρίας Συρεγγέλα, διαγράφεται από μέλος του κόμματος ο κ. Μάριος Σαλμάς.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Η Ισπανία ξέσπασε στη Σαουδική Αραβία
- Νέες απειλές Τραμπ σκιάζουν τις ειρηνευτικές συνομιλίες στην Ελβετία
- Οριοθετήθηκε η φωτιά στην περιοχή Αμπέλα στη Σύρο
- Οριστικοποίηση κόστους επένδυσης 6,98 εκατ. ευρώ της ΑΤΛΑΣ ΤΕΪΠΣ
- Ο Βασιλιάς επέστρεψε: Ο Ομπράντοβιτς ξανά στον πάγκο του Παναθηναϊκού
- Φωτιά στη Σύρο και μήνυμα εγκατάλειψης της περιοχής Τρία Λαγκώνια
- Observer: Προς παραίτηση ο Στάρμερ τη Δευτέρα
- Μητσοτάκης: Η πλατφόρμα PosoKanei ήρθε για να μείνει (όπως και η e-Katanalotis, που έφυγε νύχτα)
προτεινόμενη πηγή στην Google
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις









