Μετά την εμφάνιση της Όμικρον η Επιτροπή Εμβολιασμού αποφάσισε η τρίτη δόση να γίνεται τρεις μήνες μετά τη δεύτερη. Τρεις μήνες μετά θα μπορεί να γίνει και ο εμβολιασμός κάποιου που νόσησε από κορωνοϊό, ανακοίνωσε ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας του Υπουργείου Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους.
Το διάστημα των δυο μηνών για όσους έκαναν το μονοδοσικό εμβόλιο διατηρείται.
Η πλατφόρμα για τους νέους δικαιούχους θα ανοίγει σταδιακά από σήμερα το βράδυ μέχρι αύριο το πρωί, όπως είπε ο γενικός γραμματέας πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Υπολογίζεται ότι αφορά σε πάνω από 2 εκατομμύρια πολίτες.
Επανέλαβε δε πως προτεραιότητα θα δίνεται στα ραντεβού πρώτης δόσης.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- CNN: Το απόλυτο χάος στα Στενά του Ορμούζ, καθώς η συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν είναι μόνο στα «χαρτιά»
- Η Ευρώπη σε κλοιό καύσωνα: Ρεκόρ ζέστης σε σχεδόν μία στις δύο πόλεις
- Μετρό: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από 28/06 στη Γραμμή 3 – Ποιοι σταθμοί θα κλείνουν νωρίτερα
- ΗΠΑ: Παρέμβαση Ελληνοαμερικανών βουλευτών για τη πώληση κινητήρων μαχητικών στην Τουρκία
- Suezmax: Η στενότητα πλοίων κρατά τους ναύλους σε υψηλή τροχιά
- Δημοσκόπηση GPO: Πρώτη η ΝΔ με 29,4%, στο 16,3% η ΕΛ.Α.Σ. – Απώλειες για Καρυστιανού
- Φωτιά στον Άγιο Βασίλειο Βοιωτίας – Ήχησε το 112
- Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Οι εκτιμήσεις για τις βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ
προτεινόμενη πηγή στην Google
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








