Θα κοστίζει μεταξύ 91.100 και 121.500 ευρώ, ανάλογα και με το επίπεδο εξοπλισμού
Η Lucid Motors ξεκίνησε επίσημα τις παραδόσεις του πολυαναμενόμενου SUV Gravity, λίγες εβδομάδες μετά την έναρξη της παραγωγής στο εργοστάσιό της στο Casa Grande της Αριζόνα νωρίτερα μέσα στον Δεκέμβριο.
Μάλιστα η εταιρεία μοιράστηκε τη Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου στο X, ότι ξεκίνησε τις παραδόσεις του ηλεκτρικού SUV σε υπαλλήλους, φίλους και οικογένειες για το τέλος του έτους. Όπως αναφέρει, πρόκειται για μερικά από τα πρώτα Gravity που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής, καθώς οι πρώτες εκδόσεις προ-παραγωγής του οχήματος είχαν παραχθεί τον περασμένο Ιούλιο.
Τον περασμένο μήνα, η Lucid εγκαινίασε επίσης την ηλεκτρονική σελίδα παραγγελιών για το Gravity, τιμολογώντας το EV μεταξύ 91.100 και 121.500 ευρώ, ανάλογα και με το επίπεδο εξοπλισμού. Η μοναδική διαθέσιμη έκδοση κατά το λανσάρισμα, είναι η Grand Touring, η οποία έχει θεωρητική αυτονομία έως και 724 χιλιόμετρα.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Gravity, είναι μόλις το δεύτερο μοντέλο που φέρνει η Lucid στην παραγωγή, μετά την κυκλοφορία του πολυτελούς sedan Air, το 2021.
This weekend the first Lucid Gravity customers received their vehicles and departed the factory as a convoy.
This is just the beginning. Here’s to a remarkable 2025. pic.twitter.com/ZIF5MwhNnX
— Lucid Motors (@LucidMotors) December 30, 2024
Μεταξύ άλλων, το Lucid Gravity θα περιλαμβάνει μια ενσωματωμένη θύρα φόρτισης Tesla NACS, αποτελώντας το δεύτερο μοντέλο που δεν ανήκει στην Tesla και αποκτά τέτοια θύρα, μετά το Hyundai Ioniq 5.
Ο διευθύνων σύμβουλος Peter Rawlinson, δεν αποκάλυψε πότε ακριβώς η εταιρεία σχεδίαζε να λανσάρει το EV, λέγοντας ότι η παραγωγή του θα ξεκινήσει κάποια στιγμή μέχρι το τέλος του 2024.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μετρό: Κλείνουν στις 15:30 οι σταθμοί “Κορυδαλλός” και “Μανιάτικα” με εντολή της ΕΛΑΣ
- Roche: Εξαγοράζει την 89bio για 3,5 δισ. δολάρια
- Σε λειτουργία το report.oasa.gr για υποβολή καταγγελιών στα Μέσα Μεταφοράς
- Φάνης Μιμιγιάννης: Ο νέος SDA Director της Κωτσόβολος
- Κτήμα Λαζαρίδη: Εκτός Χρηματιστηρίου από 1η Οκτωβρίου
- Prada: Προσέλαβε τον Λάνθιμο για νέο διαφημιστικό με τη Σκάρλετ Γιόχανσον
- Μarket In: Αύξηση τζίρου, μειωμένα κέρδη, περιορισμός ζημιών το 2024
- Κίνηση: Συμφόρηση στον Κηφισό λόγω καραμπόλας – Ακινητοποιημένο όχημα προς Πειραιά
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις