Επιχειρήσεις

Μέσα στo Μάιο 110 ηλεκτρικά λεωφορεία και στη Θεσσαλονίκη

Ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης

Αντίστοιχες δοκιμές με... σακιά έχουν γίνει και στην Αθήνα

Μέσα στον τρέχοντα μήνα, μετά την Αθήνα, αναμένεται να ξεκινήσουν διαδρομές και ηλεκτρικά λεωφορεία τους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με σχετικές πληροφορίες, έχουν πλέον ολοκληρωθεί οι προβλεπόμενες δοκιμές στα έξι από τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ και ως εκ τούτου θα αρχίσουν να κάνουν δρομολόγια, ειδικά στη Δυτική Θεσσαλονίκη, τις επόμενες ημέρες.

Κατά όσα τονίζονται από τον ΟΑΣΘ, η πρώτη διαδρομή θα λάβει χώρα στη Γραμμή 21 που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους και στη Γραμμή 29 που εκτελεί το δρομολόγιο Πολίχνη – Αριστοτέλους.

110 ηλεκτρικά λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δοκιμές ξεκίνησαν ήδη από τις αρχές Απριλίου σε έξι, από τα συνολικά 110, καινούρια ηλεκτρικά λεωφορεία του Οργανισμού, με στόχο να διαπιστωθεί ότι πληρούν τις προδιαγραφές που τέθηκαν στη σύμβαση προμήθειάς τους.

Όπως ακριβώς έγινε και στην Αθήνα, κάθε ένα από τα έξι λεωφορεία ήταν φορτωμένο με σακιά άμμου, βάρους 2,5 τόνων, το οποίο αντιστοιχεί σε ένα μισογεμάτο λεωφορείο.

Μάλιστα, η ολοκλήρωση των δοκιμαστικών έγινε μόλις το κάθε ένα από τα έξι λεωφορεία διένυσε 5.000 χλμ.

«Τα έξι ηλεκτρικά λεωφορεία ολοκλήρωσαν με επιτυχία τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Τις επόμενες μέρες θα παραλάβουμε και τα 110 λεωφορεία και μέσα στο Μάιο θα αρχίσουμε να τα δρομολογούμε. Μάλιστα, τα πρώτα δρομολόγια προγραμματίστηκε να καλύψουν τον Εύοσμο και την Πολίχνη», υπογράμμισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.

Κατά όσα τονίζεται, επίσης, από τον οργανισμό, αυτές τις μέρες γίνεται η παραλαβή των ηλεκτρικών λεωφορείων από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που διενήργησε τον διαγωνισμό για την προμήθειά τους και θα παραχωρηθούν προς χρήση στον ΟΑΣΘ.

Τα στελέχη του ΟΑΣΘ αναφέρουν μάλιστα ότι τα λεωφορεία όχι μόνον πληρούν τις προδιαγραφές, αλλά διαθέτουν υπερδιπλάσια ενεργειακή αυτονομία από την απαιτούμενη. Έτσι, ενώ βάσει του διαγωνισμού θα έπρεπε να μπορούν να πραγματοποιούν με μία φόρτιση διαδρομές μήκους τουλάχιστον 180 χλμ., στην πράξη τα λεωφορεία διανύουν άνετα περισσότερα από 300 χλμ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu